• امروز : شنبه, ۱۲ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Saturday - 2 March - 2024
کل اخبار 24585
2

سرپرست فرمانداری دشتستان: باشگاه هندبال ستارگان دشتستان حمایت خواهد شد

  • کد خبر : 68824
  • 30 دی 1400 - 22:22
سرپرست فرمانداری دشتستان: باشگاه هندبال ستارگان دشتستان حمایت خواهد شد
بام نیوز: هیئت مدیره باشگاه ستارگان دشتستان در دیدارهایی جداگانه با صادق بوستانی سرپرست فرمانداری دشتستان و علی کمارج حاجی رییس تربیت بدنی دشتستان ملاقات کردند.
به گزارش بام نیوز، در راستای حضور قدرتمندانه تیم هندبال ستارگان دشتستان جهت شرکت در دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور اعضای هیئت مدیره باشگاه ستارگان با سرپرست فرمانداری شهرستان دشتستان دیدار نمودند در این نشست که با حضور آقایان جلال الدین برزگر، وحید قنبری، حامد گرگین و غلامرضا شاکری برگزار گردید برخی مشکلات موجود در مسیر پیش رو باشگاه جهت شرکت در دور برگشت مسابقات لیگ برتر هندبال را اعلام داشته و دیدگاه های خود را پیرامون حل آنها به منظور رقابت با تیمهای صنعتی و متمولی همچون مس، سپاهان، ذوب آهن، نفت و گاز، زغال سنگ و… اظهار نمودند.
اعضای هیئت مدیره باشگاه اعلام نمودند ادامه رقابت‌ها جهت حضور قدرتمندانه در شرایط فعلی مستلزم حمایت‌های مالی و معنوی مسئولین شهر، شهرستان و استان می باشد تا تیم ستارگان بتواند در ادامه رقابت‌های لیگ برتر سال جاری نتایج درخشانی کسب نموده و مایه افتخار استان و شهرستان باشد.
در ادامه این دیدار صادق بوستانی سرپرست فرمانداری دشتستان خاطر نشان نمود: تیم ستارگان دشتستان به عنوان نماینده استان در ورزش‌های توپی و سالنی در لیگ برتر کشوری نیاز به حمایت بیشتری دارد و قطعا مسئولین شهرستان و استان جهت برطرف کردن مشکلات مالی این تیم و حمایت از آن اقدام خواهند نمود و اینجانب تلاش خود را برای حل مشکلات مالی باشگاه هندبال ستارگان دشتستان به کار خواهم بست و امکانات و پتانسیلهای موجود را برای موفقیت تیمهای ورزشی شهرستان و به تبع آن باشگاه لیگ برتری ستارگان گسیل خواهیم نمود تا شاهد موفقیت های روز افزون ورزشکاران دشتستانی در رقابت‌های مختلف ورزشی باشیم.

سرپرست فرمانداری شهرستان دشتستان اظهار کرد پیگیری مجدانه جهت حل مشکلات این باشگاه خواهیم داشت تا مسائل مالی باشگاه بر طرف گردیده و نسبت به اجرایی کردن آن ها در آینده نزدیک قول مساعد داده و پیگیری لازم را خواهیم نمود.

وی طی تماس هایی جداگانه با شهردار و مدیرعامل کارخانه سیمان دشتستان شرایط کمک مالی به این تیم را بررسی نمودند و قول دادند پیگیر حامی مالی برای این تیم از سوی مجموعه های صنعتی و همچنین وزارت نفت در استان باشند.
در پایان جلسه هیئت مدیره باشگاه ضمن تشکر از دغدغه مندی و حسن نظر سرپرست فرمانداری دشتستان نسبت به توسعه ورزش شهرستان افق روشنی را با حضور ایشان متصور شدند تا در آینده با اهتمامی که سرپرست فرمانداری دارند شاهد پیشرفت در حوزه ورزش باشیم.

در نشستی دیگر با رییس اداره تربیت بدنی شهرستان هماهنگی لازم در خصوص سالن تمرین و خوابگاه ورزشکاران صورت پذیرفت که کمارج حاجی ضمن حمایت از باشگاه ستارگان بعنوان نماینده دشتستان و استان در لیگ برتر کشور، آمادگی خود را جهت همکاری اعلام داشتند و بیان کرد: که باشگاه ستارگان سفیر ورزشی و فرهنگی شهرستان دشتستان در بالاترین سطح ورزشی کشور است و موفقیت این تیم موجبات افتخار، خوشحالی و سربلندی ورزش شهرستان می باشد.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=68824

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.