• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 24660
2

سفر طولانی بلندقامتان ایران برای حضور در مسابقات آسیایی

  • کد خبر : 52990
  • 18 شهریور 1400 - 18:24
سفر طولانی بلندقامتان ایران برای حضور در مسابقات آسیایی
بام نیوز: تیم ملی والیبال ایران پس از یک سفر طولانی به شهر چیبا ژاپن رسید.

به گزارش بام نیوز و با اعلام فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در کشور ژاپن ساعت پنج و ۳۰ دقیقه صبح روز سه‌شنبه ۱۶ شهریورماه از فدراسیون به سمت فرودگاه امام خمینی (ره) حرکت کرد. ملی‌پوشان ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح تهران را به مقصد استانبول ترک کردند و پس از ۱۳ ساعت توقف در این شهر، با پروازی ۱۱ ساعته راهی توکیو شدند. کاروان تیم ملی والیبال ایران به مدت سه ساعت نیز در فرودگاه هانه‌دا توکیو کارهای مربوط به تست PCR و چک کردن مدارک را انجام داد و خوشبختانه تست تمامی نفرات اعزامی منفی بود.

ملی‌پوشان ایران در ادامه این سفر طولانی، فرودگاه توکیو تا شهر چیبا را با اتوبوس به مدت یک ساعت طی کردند تا در نهایت ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه امشب به وقت تهران پس از ۳۹ ساعت، به هتل محل اقامت خود برسند.

کاروان تیم ملی والیبال ایران حدود ساعت یک بامداد به وقت ژاپن به هتل محل اقامت خود رسید اما متاسفانه میزبان به‌رغم اطلاع از برنامه سفر تیم ملی والیبال ایران پیش‌بینی لازم برای شام اعضای کاروان ایران نکرده است.

میلاد عبادی‌پور، میثم صالحی، امیرحسین اسفندیار، اسماعیل مسافر، جواد کریمی، علی رمضانی، صابر کاظمی، امین اسماعیل‌نژاد، علی‌اصغر مجرد، رضا عابدینی، امیرحسین توخته، مهدی جلوه، محمدرضا حضرت‌پور و ابوالفضل قلی‌پور، ۱۴ بازیکن ایران در رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا هستند.

بهروز عطایی به عنوان سرمربی، مصطفی کارخانه (سرپرست)، علیرضا طلوع کیان و عظیم جزیده (مربیان)، علی فرهادی (پزشک)، حسین خوریانی (آنالیزور) و رضا قلی‌پور (تراپیست) ملی پوشان کشورمان را در این رقابت‌ها همراهی می‌کنند و میلاد تقوی دبیرکل فدراسیون والیبال نیز به عنوان نماینده فدراسیون ملی‌پوشان را در این رقابت‌ها همراهی می‌کند.

همچنین داود نافعی داور بین المللی ایران برای قضاوت در این رقابت‌ها، فرهاد شاهمیری به عنوان ناظر کنفدراسیون والیبال آسیا و مسعود یزدان‌پناه به عنوان عضو کمیته کنترل مسابقات، همراه تیم ملی راهی ژاپن شدند.

رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا از تاریخ ۲۱ تا ۲۸ شهریور به میزبانی ژاپن در شهر چیبا برگزار می‌شود و تیم ملی والیبال ایران به عنوان مدافع عنوان قهرمانی، در گروه B با تیم‌های پاکستان، تایلند و هنگ‌کنگ هم‌گروه است.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=52990

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.