• امروز : دوشنبه, ۷ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Monday - 26 February - 2024
کل اخبار 24575
1

سلامت کارگران الویت اصلی هیات ورزش کارگری زنجان است

  • کد خبر : 69766
  • 14 بهمن 1400 - 22:14
سلامت کارگران الویت اصلی هیات ورزش کارگری زنجان است
بام نیوز: رییس هیات ورزش کارگری استان زنجان با بیان اینکه کارگران نقش کلیدی در تولید کشور دارند گفت: سلامت کارگران الویت اصلی هیات ورزش کارگری زنجان است.

عزیز طبیانی روز سه شنبه در جلسه معارفه اعضای کمیته یوگا کارگری استان زنجان افزود: کارگران به عنوان بخش بسیار بزرگ جامعه نقش اثرگذاری در صنعت، تولید، خدمات، بهره وری کار و رشد اقتصادی کشور ایفا می‌کنند.
وی اظهار داشت: اثربخشی این قشر از جامعه در صورت مهیا بودن شرایط نسبی اقتصادی و ارکان مختلف تولید، زمانی می تواند نمود پیدا کند که نشاط و سلامت کارگران در محیط کار مورد توجه قرار گیرد.
وی با بیان اینکه بخش مهمی از مباحث سلامت، نشاط محیط کار و ایجاد انگیزه های کارگران در موضوع ورزش کارگران نهفته است، تصریح کرد: با توجه به سهم چشمگیر کارگران در جامعه از لحاظ جمعیتی و حتی خانوار آنها که با این احتساب شاید نیمی از جمعیت کشور را شامل شوند، نشاط و سلامت جسمی و روحی کارگران در نشاط جامعه بسیار تاثیرگذار بوده و سلامت جامعه را در همه ابعاد تحت تاثیر قرار خواهد داد.

رییس هیات ورزش کارگری استان زنجان با تاکید بر اینکه جامعه سالم پویای کارگری، جامعه بانشاط را موجب خواهد شد، خاطرنشان کرد: پرسنل شرکت ها از سالن ها و رشته بدن سازی استقبال خوبی دارند و در رشته های فوتسال و والیبال استقبال در زنجان بی نظیر است.
وی ادامه داد: ۲۰ رشته ورزشی خواهران و برادران شامل کشتی آزاد و فرنگی، فوتسال و فوتبال، والیبال، شطرنج، دوومیدانی، تنیس روی میز، بوکس و رشته های رزمی شامل جودو و تکواندو، کاراته و رشته های صخره نوردی، داژبال، کوهنوردی، ورزش های همگانی، یوگا، ووشو، کیک بوکس، باستانی، دو صحرانوردی، پرورش اندام و واترپلو در هیات ورزش کارگری استان زنجان فعالیت دارند.

طبیانی گفت: تحولات چشمگیری در راستای سلامت و افزایش سطح نشاط و شادابی نیروی کارگری و تحقق یک جامعه پویا و سالم که موجب پیشرفت و توسعه می شود رخ داده و هیات ورزش کارگری زنجان از سال ۱۳۹۴ رسما فعالیت خود را در استان زنجان آغاز کرده است و در قالب ۲۰ انجمن ورزشی فعالیت دارد.
وی با اشاره به اینکه در سال‌های پر فعالیت، هیات ورزش کارگری زنجان جز ۶ استان اول کشور بود، اظهار داشت: امیدواریم با حمایت مدیران شرکت‌ها و صنایع شاهد رونق بیش از پیش ورزش در جامعه بزرگ کارگران زنجان باشیم.

طبیانی بر توسعه ورزش در بین عموم جامعه تاکید کرد و یادآورشد: توسعه ورزش عامل کلیدی در پیشگیری از بیماری هاست و بی شک جامعه ای موفق و پیشرو در سطح جهانی است که منابع انسانی سالم از بعد جسمی و روانی داشته باشد و قطعا یوگا نقش اساسی در سلامتی افراد جامعه دارد.
وی افزود: امروزه در کشورهای مختلف دنیا برای حفظ سلامتی مردم برنامه های زیادی اجرا می شود و تمام تلاش ما هم این است که سلامتی اقشار مختلف مردم را ارتقا دهیم.
رییس کمیته یوگا و بنیانگذار یوگای استان زنجان نیز با بیان اینکه زحمات زیادی برای توسعه یوگا در استان کشیده شده است، اظهار داشت: با انتخاب اعضای جدید که از ظرفیت ها و پتانسیل های خوبی برخوردارند و از نخبگان استان هستند، بی شک بر رونق یوگا در سطح استان افزوده خواهد شد.
احمد قربانزاده افزود: در وضعیت کرونایی نیز نباید از ورزش و نشاط غافل شد و هر کس وظیفه دارد فرهنگ سلامتی را از خانواده خود شروع و آن را به اطرافیان خود بسط دهد.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=69766

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.