• امروز : یکشنبه, ۱۳ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Sunday - 3 March - 2024
کل اخبار 24592
1

سه پروژه ورزشی طرح شهید سلیمانی در شهرستان دیلم بوشهر افتتاح و اجرا شد

  • کد خبر : 78648
  • 11 شهریور 1401 - 14:45
سه پروژه ورزشی طرح شهید سلیمانی در شهرستان دیلم بوشهر افتتاح و اجرا شد
بام: سه پروژه ورزشی آموزشی در قالب طرح شهید سلیمانی در شهرستان دیلم با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر افتتاح و عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری بام، روابط عمومی آموزش و پرورش دیلم روز پنجشنبه به نقل از مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در این آیین گفت: پروژه‌های ورزشی دانش آموزی دیلم طرح سردار شهید سلیمانی شامل ۲ چمن مصنوعی و یک کلاس درس تربیت بدنی برای سه آموزشگاه مدرس، شهید سلیمانی و عصمت در نظر گرفته شده است.

علی موحدی اظهارکرد: برای ۲ پروژه چمن مصنوعی بیش از ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار در راستای طرح نهضت ملی فضای ورزشی درون مدرسه‌ای اختصاص یافته است که هر کدام به مساحت ۵۴۴ مترمربع ، در مدارس پسرانه شهید سلیمانی و مدرس اجرایی می‌شود.

وی بیان داشت: کلاس درس تربیت بدنی مدرسه عصمت شهر دیلم نیز به مساحت ۱۲۰ مترمربع و با اعتبار ۸۰ میلیون تومان افتتاح می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: این کلاس دارای کف پوش تاتامی، دیوار پوش ایمنی، دیوار کوهنوردی و به تشک ژیمناستیک، حلقه بسکتبال، طناب، حلقه و وسایل بازی ، پله چابکی و ترامبولین مجهز شده است.

وی افزود: در قالب این طرح، ۳۶ چمن دانش‌آموزی و ۸ هشت سالن ورزشی در سراسر استان بوشهر احداث شده و یا اجرایی می‌شود که از این مجموع ۲ چمن مصنوعی ، یک کلاس درس تربیت بدنی و سالن دانش‌آموزی به شهرستان دیلم تعلق گرفت.

شهرستان دیلم با بیش از ۷۵۰۰ دانش‌اموز در شمالی‌ترین نقطه استان بوشهر قرار دارد.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=78648

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.