• امروز : شنبه, ۱۲ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Saturday - 2 March - 2024
کل اخبار 24585
0

سه کوهنورد مفقود شده در کوهستان روستای گماران گناوه پیدا شدند

  • کد خبر : 84187
  • 08 اسفند 1401 - 0:29
سه کوهنورد مفقود شده در کوهستان روستای گماران گناوه پیدا شدند
بام: رئیس جمعیت هلال احمر گناوه گفت: سه کوهنورد مفقود شده در کوهستان روستای گماران این شهرستان با همکاری تیم‌های عملیاتی جستو وجو و نجات این جمعیت، هیات کوهنوردی، شرکت نفت فلات قاره بهرگان بندر امام حسن و نیروهای مردمی سالم پیدا شدند.

به گزارش بام، سیف الله غلامی در گفت و گویی اظهار داشت: در پی دریافت گزارش حادثه مبنی بر مفقودی سه کوهنورد در کوهستان روستای گماران، بلافاصله هماهنگی‌های لازم برای جست و جو و نجات حادثه دیدگان با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان بوشهر انجام و یک تیم عملیاتی به منطقه اعزام شد.

وی گفت: سه نفر مفقود شده در عملیات جست و جو و نجات بعد از گذشت ساعت‌ها تلاش مستمر جمعیت هلال احمر و همکاری تیم امداد کوهستان هیات کوهنوردی، شرکت نفت فلات قاره بهرگان امام حسن و نیروهای مردمی پیدا شدند.

غلامی افزود: با توجه به صعب العبور بودن موقعیت سه کوهنورد، نجات‌گران اعزامی مختصات دقیق محل حادثه برای اعزام بالگرد شرکت نفت فلات قاره امام حسن را به کادر پرواز اعلام تا به محل اعزام شود.

رئیس جمعیت هلال احمر گناوه بیان کرد: با هماهنگی های به عمل آمده ، بالگرد شرکت نفت فلات قاره امام حسن قبل از تاریکی شب (شامگاه شنبه) به محل حادثه اعزام و حادثه دیدگان را به منطقه امن انتقال داد.

وی اظهارداشت: حال عمومی هر سه نفر حادثه دیده رضایت بخش است و ضمن در اختیار قرار دادن اقلام زیستی مورد نیاز، حادثه دیدگان به پایین کوه منتقل شدند.

وی از فرماندار دیلم برای هماهنگی و پیگیری‌های لازم در زمینه اعزام بالگرد شرکت نفت فلات قاره بهرگان به محل حادثه تقدیر کرد.

روستای گماران از توابع بخش مرکزی گناوه در شمال استان بوشهر واقع است.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=84187

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.