• امروز : یکشنبه, ۱۳ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Sunday - 3 March - 2024
کل اخبار 24592
1

سوژه روز : کادر بوشهری و روزهای باشکوه در بندرعباس

  • کد خبر : 85207
  • 23 فروردین 1402 - 4:48
سوژه روز : کادر بوشهری و روزهای باشکوه در بندرعباس
بام: فولاد هرمزگان در رقابتهای لیگ دسته دوم با کادر بوشهری اش روزهای خوبی را سپری میکند.  

به گزارش بام،مهدی کریمیان بعد از صعود به همراه شاهین عامری در رقابتهای لیگ دو ،حالا در بندرعباس شایستگی مربیان بوشهری را بار دیگر اثبات کرد.

عبدالله قوسی و محمد میهندوست در نیم فصل دوم لیگ دو ، کادر بوشهری مهدی کریمیان را در بندرعباس کامل کردند و تا کنون با یک شکست لیگ را سپری کرده اند.آن شکست هم در حالی مقابل پاس همدان رقم خورد که از حضور بوشهری ها تنها دو روز گذشته بود!

مهدی کریمیان در بندر عباس به تیمی پیوست که در نیم فصل اول مجموعا ۱۵امتیاز گرفته بود اما در نیم فصل دوم فولادی ها تبدیل به یک مدعی شدند .

هشت بازی با حضور کادر بوشهری و ثبت تنها یک باخت،۹گل زده و ۶گل خورده که نشان میدهد فولاد هرمزگان به یک تیم مدعی تبدیل شده است.فاصله امتیازی فولاد نوین و مس سونگون در نیم فصل اول آنقدر با فولاد زیاد شد که در نیم فصل دوم عملا کار صعود به رویا تبدیل شد.

مربی بوشهری در آخرین بازی که تیمش برگزار کرد پنج بازیکن بندری را به میدان فرستاد تا بومی های بندرعباس امید بیشتری به دیده شدن داشته باشند.

آنچه مشخص است نیمکت بوشهری فولاد هرمزگان عملکرد قابل دفاعی داشته و این در حالی است که تنها تیم لیگ یکی در استان بوشهر در رقابتهای لیگ دسته اول و از حضور مربیان غیربومی اش خیری ندیده است!

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=85207

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.