• امروز : یکشنبه, ۱۳ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Sunday - 3 March - 2024
کل اخبار 24592
1

سیفی: کیفیت برگزاری لیگ ووشو بهترین بود

  • کد خبر : 23904
  • 18 بهمن 1399 - 16:24
سیفی: کیفیت برگزاری لیگ ووشو بهترین بود
بام نیوز: دارنده سه مدال طلای بازی‌های آسیایی گفت: امیدوارم سال‌های آینده هم این چنین مسابقات باکیفیتی از نظر برگزاری در لیگ داشته باشیم.

محسن محمدسیفی در گفت‌وگو با خبرنگاربام نیوز در خصوص برگزاری چهاردهمین دوره لیگ ووشو، اظهار داشت: امسال یک لیگ خیلی متفاوت نسبت به سالهای گذشته از نظر برگزاری داشتیم و یکی از بهترین برگزاری‌ها بود. امیر صدیقی و همکاران‌شان در فدراسیون زحمت کشیدند و تدارک دیده بودند. امیدوارم سالهای آینده همین روال را داشته باشیم که دقیقا شبیه به مسابقات قهرمانی جهان، قهرمانی آسیا و بازی‌های آسیایی‌ بود.

قهرمان ساندای جهان در پاسخ به اینکه چرا تیم پاس از دیدار فینال ساندا کنار کشید، عنوان کرد: واقعیت را نمی‌دانم که چرا این کار را انجام داد ولی امیدوارم دلیل قانع کننده‌ای داشته باشند. این اقدام چیزی از ارزش‌های لیگ و دانشگاه آزاد که قهرمان مطلق این دوره شد، کم نکرد و امیدوارم در سالهای آینده دیگر این اتفاقات نیفتد.

وی افزود: تا مرحله نیمه‌نهایی و فینال در دو بخش تالو و ساندا رقابت داشتیم. ولی در بخش تالو ۵ بر صفر پاس را بردیم و این تیم در مبارزات ساندا حاضر نشد.

دارنده سه مدال طلای بازی‌های آسیایی تاکید کرد: برای اینکه توانستیم قهرمان لیگ برتر شویم، به دکتر امیر عباس لشگری رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی و همه عوامل‌ تیم تبریک می‌گویم.

محمدسیفی در مورد اینکه هنوز برنامه آماده سازی برای شرکت در مسابقات بین‌المللی وجود ندارد، خاطرنشان کرد: فدراسیون جهانی هنوز برنامه را اعلام نکرده تا ما بر اساس آن، اردوهای تیم ملی را شروع کنیم و تمرینات خوبی پشت سر بگذاریم و وارد مسابقات شویم.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=23904

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.