• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 24660
0
اخلاق حلقه گم شده در لیگ والیبال ایران

سیلی ملی پوش والیبال به فیلمبردار پس از شکست!

  • کد خبر : 25122
  • 22 بهمن 1399 - 11:46
سیلی ملی پوش والیبال به فیلمبردار پس از شکست!
بام نیوز: تصاویر منتشر شده مهر تاییدی بر بی اخلاقی ملی پوش والیبال ایران در لیگ داخلی زد.

به گزارش خبرنگار بام نیوز، هفته بیست و هفتم لیگ برتر والیبال ایران درحالی پیگیری شد که تیم های مدعی به مصاف هم رفتند. هرچه به انتهای لیگ نزدیک می شویم حساسیت لیگ برتر والیبال افزایش پیدا کرده و به الطبع آن حواشی ها افزایش پیدا می کند.

باتوجه به فشردگی امتیاز ها، تیم های رده پایین برای فرار از سقوط و امید به حضور در پلی آف با یکدیگر به رقابت پرداختند. همچنین بالا نشین های لیگ برتر والیبال ایران برای نشان دادن قدرت خود و صدرنشینی با یکدیگر جنگیدند.

هرچه به هفته های انتهایی این مسابقات نزدیک می شویم تنور رقابت ها و حواشی آن داغ می شود. پیش از آغاز دور برگشت مسابقات، نبود ویدئو چک اعتراضاتی را از طرف تیم ها همراه داشت. با توجه به حساسیت رقابت‌ها، کمیته مسابقات تصمیم به استفاده از ویدئو چک گرفت. اما باز هم در هفته بیست و هفتم شاهد بودیم که ویدئو چک بهانه ای بیش نبود چرا که ویدئو چک به جای کاهش اعتراضات باعث درگیری بیشتر بین نیمکت ها شد.

می توانیم بازی شهرداری ارومیه و ورامین را بازی جنجالی هفته بیست و هفتم لیگ برتر والیبال بدانیم چرا که بعد از اتمام این دیدار شاهد بداخلاقی هایی از سوی دو تیم بودیم.  شهرداری ورامین توانست با نتیجه ۳ بر ۲ در این مسابقه به پیروزی برسد و این باعث شده بود که بازیکنان تیم ارومیه رفتار غیر حرفه ای داشته باشند.

پس از پایان این رقابت پرتنش دو بازیکن ارومیه به داور فحاشی کرده و حتی یکی از بازیکنان به تصویربردار برنامه تلویزیونی سیلی می زند!

در جدیدترین ویدیو منتشر شده مشخص شد که پوریایلی به صورت فیلمبردار یکی از شبکه های تلویزیونی سیلی زده و سال افزون هم برسر داور دوم فریاد می کشد! البته این موضوع از چشمان کمیته انضباطی دور نماند و یلی و سال‌افزون جریمه و دو جلسه محروم شدند.

اما آیا واقعا این صحنه ها در حد شان لیگ والیبال ایران است؟ آیا این جریمه ها باعث خواهد که دیگر شاهد این اتفاقات در زمین نباشیم؟

اگر فرهنگسازی درستی صورت نگیرد و جلوی این رفتار ها گرفته نشود قطعا والیبال ایران درجا زده و به جای پیشرفت، روز به روز پس رفت خواهد داشت چرا که اکنون در لیگ والیبال ایران حاشیه پررنگ تر از تاکتیک و بازی زیبا شده است.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=25122
  • نویسنده : تحریریه بام نیوز
  • ارسال توسط :
  • منبع : ایسنا

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.