• امروز : یکشنبه, ۱۳ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Sunday - 3 March - 2024
کل اخبار 24592
1

شاکری: ۲۹ بازی باقی مانده و عجله‌ای نیست/در جریان شادی گل زکی‌پور و تبریزی نبودیم

  • کد خبر : 59552
  • 30 مهر 1400 - 6:11
شاکری: ۲۹ بازی باقی مانده و عجله‌ای نیست/در جریان شادی گل زکی‌پور و تبریزی نبودیم
بام نیوز: مهاجم تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: از قبل در جریان شادی گلی که مقابل تراکتور انجام دادیم نبودیم.

یونس شاکری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری بام نیوز، در مورد برتری ۴ بر یک گل‌گهر مقابل تراکتور و شروع پرقدرت این تیم در لیگ بیست و یکم اظهار داشت: بازی اول برایمان خیلی مهم بود. با بچه‌ها هم قسم شده بودیم که لیگ را خوب شروع کنیم و به امیدخدا خوب هم به پایان برسانیم. روی نقاط ضعف تراکتور کار کرده بودیم. توانستیم از این مساله بهترین استفاده را ببریم و سه امتیاز خیلی خوب را به دست بیاوریم.

مهاجم گل‌گهر در مورد اینکه آیا تصور چنین برد پرگلی را مقابل تراکتور داشتند، گفت: چنین فکری نمی‌کردیم. تراکتور همیشه یک تیم مدعی و قوی است. فکر نمی‌کردیم چنین شرایطی پیش بیاید. پنجره نقل و انتقالاتی این تیم بسته بود و از بازیکنانی که گرفتند نتوانستند استفاده کنند. موقعیت خیلی خوبی برای ما بود و توانستیم از این موضوع بهره ببریم.

وی در خصوص اینکه با این شرایط، این برد باعث خودباوری بیشتر گل گهر شده، عنوان کرد: صددرصد. از هرلحاظ، مدیریتی، کادرفنی و بازیکنان، تیم فوق العاده‌ای هستیم. در هر پست دو بازیکن خیلی خوب داریم و رفاقت و رقابت در تیم ما زیاد است.

سازنده دو گلِ گل‌گهر، در مورد اینکه در هفته اول لیگ، دبل در گلزنی و همچنین پاس گل برای این تیم ثبت شد و این اتفاق ممکن است انتظارات را بالا ببرد، گفت: فشاری روی ما نیست. ما به زمین می‌رویم که فوتبال بازی کنیم و بهترین عملکردمان را به نمایش بگذاریم. هر اتفاقی بیفتد دوست داریم که آخر مسابقه برایمان خوشایند باشد.

وی در خصوص زمان شروع گلزنی‌های خودش خاطر نشان کرد: مهم نیست چه کسی گل می‌زند یا پاس گل می‌دهد. برای من فرقی ندارد. مهم بردن تیم و خوشحالی مردم خوب سیرجان است. ضمن اینکه هنوز ۲۹ بازی باقی مانده و عجله‌ای نیست. می‌توان در یک بازی هت‌تریک کرد و آمار گلزنی را بالا برد. قشنگی فوتبال به همین است.

شاکری در خصوص روند تیمش در هفته‌های بعدی عنوان کرد: پله به پله جلو می‌رویم. البته همیشه در هفته‌های اول تیم‌ها شناخت خاصی از هم ندارند و به هماهنگی لازم نرسیده‌اند. با اینحال ما توانستیم در یک نیمه به تیم مدعی تراکتور گل بزنیم و این اتفاق خیلی خوبی است. امیدوارم این روند خوبمان ادامه دار باشد. بازی‌ها فشرده هستند و باید به موقع از نظر روحی و روانی ریکاوری شویم. برد، یک شب خوشحالی دارد بعد از آن باید آماده بازی بعدی بشویم.

مهاجم گل‌گهر در مورد اینکه پس از مدت‌ها امیر قلعه‌نویی کنار خط حضور نداشت و مجتبی سرآسیایی تیم را هدایت می‌کرد، گفت: حضور امیر قلعه‌نویی در کنار زمین یک نکته مثبت است اما به هرحال با توجه به شرایط ایجاد شده، مجتبی سرآسیایی کنار خط حضور دارد. او کاربلد است و امیدوارم بتوانیم این روند خوبمان را حفظ کنیم. همه تیم با هم هماهنگ و یکدست هستند. با همدلی که در تیم وجود دارد امیدواریم آخر فصل نتیجه خوبی به دست بیاوریم.

وی در خصوص اینکه در جریان بازی تراکتور از یک شادی گل جدید رونمایی کردند که در واقع حرکتی شناخته شده در فضای مجازی محسوب می‌شود، اظهار داشت: زکی پور و تبریزی این حرکت را هماهنگ کرده بودند و همه با هم انجام دادیم اما از قبل در جریان این موضوع نبودیم!

شاکری در خصوص بازی بعدی مقابل فجرسپاسی و رویارویی با احمدرضا زنده روح یکی از کاپیتان‌های فصل گذشته گل‌گهر، عنوان کرد: فجر تیم جوان و یکدستی است. در بازی اول هم روی یک اشتباه گل خوردند و نتیجه را واگذار کردند یعنی حقشان باخت نبود. احمدرضا فوتبالیست خیلی خوب و با کیفیتی است. او فصل گذشته ۴پاس گل به من داد. می‌توانم بگویم یکی از بهترین پاسورهای ایران است و برایش آرزوی موفقیت دارم ولی به هرحال ما در هر بازی برای برد و کسب سه امتیاز به زمین می‌رویم.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=59552

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.