• امروز : یکشنبه, ۱۳ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Sunday - 3 March - 2024
کل اخبار 24592
2

شجاعیان: امیدوارم دوباره پیراهن استقلال را بدست بیاورم

  • کد خبر : 61717
  • 15 آبان 1400 - 12:27
شجاعیان: امیدوارم دوباره پیراهن استقلال را بدست بیاورم
بام نیوز: بازیکن تیم فوتبال هوادار گفت: می خواهم خودم را ثابت کنم تا دوباره پیراهن استقلال را به دست بیاورم.

به گزارش خبرنگار بام نیوز، داریوش شجاعیان بعد از پیروزی ۲ بر صفر مقابل پدیده  واینکه پا قدمش خوب بوده، اظهار داشت: تبریک می‌گویم به بازیکنان تیم و کادرفنی، این قدم را محکم برداشتیم وامیدوارم ادامه دار باشد بتوانیم سه امتیاز های بعدی را هم بگیریم. پا قدم نیست و کمک همه بازیکنان بود و تک تک بازیکنان زحمت کشیدند و خیلی حرف ها برای گفتن در ادامه خواهیم داشت.

وی در مورد اینکه دوباره در یک تیم آبی پوش حضور دارد، اظهار داشت: اول اینکه تشکر می‌کنم از هواداران استقلال در ۴ سالی که انجا بودم خیلی به من لطف داشتند و دوم اینکه خوشحالم که شاگرد عنایتی هستم و خوشحالم که لباس تیم مان ابی است.

شجاعیان در مورد شرایط خودش گفت: تمام تلاشم را می‌کنم امیدوارم روند خوبی که در استقلال قبل از مصدومیت داشتم را اینجا داشته باشم و خودم را ثابت کنم تا دوباره پیراهن استقلال را به دست بیاورم. یک سری ناراضی و یک سری راضی بودند و امیدوارم هر دو طرف قابل احترام هستند

وی در مورد اینکه موهایش سفید شده، گفت: غصه زیاد خوردم و پیر شدم با این غصه ها،همیشه انتقادها و پیشنهادها بوده و به همه آنها گوش میدهم. قضاوت ها و انتقادات بی جا شاید خوب نباشد و کسانی که می گویند دیگر شجاعیان به روزهای خوب برنمی گردد نظرشان را عوض کنند و دعا کنند که به روند خوب برگردم.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=61717

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.