• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 24664
1

شرایط خوب تیراندازان از نظر آمادگی روانی برای حضور در پارالمپیک

  • کد خبر : 20769
  • 06 بهمن 1399 - 15:18
شرایط خوب تیراندازان از نظر آمادگی روانی برای حضور در پارالمپیک
بام نیوز: رییس انجمن پاراتیراندازی با اشاره به شرایط روحی و روانی خوب تیراندازان پارالمپیکی در دومین اردوی آماده سازی گفت: قبل از برگزاری اردوی تیم ملی پس از یکسال دوری از تمرینات، نگران شرایط روحی و روانی بازیکنان بودیم که در دومین اردو شرایط راضی کننده بود.

رقیه الله کرمی در گفت و گو با خبرنگار بام نیوز،  درباره وضعیت رکورد تیراندازان پارالمپیکی در دومین اردوی آماده سازی اظهار کرد: با توجه به این که تیراندازان به دلیل کرونا یکسال از اردوی تمرینی دور بودند، در اردوی برگزار شده تلاش سرمربی تیم ملی ارائه یکسری تمرینات برای ارتقای تمرکز و شرایط روحی و روانی بازیکنان بود نه بررسی وضعیت رکورد تیراندازان؛ البته این تمرینات در کوتاهترین زمان نتیجه بخش بود و بازخورد خوبی به دنبال داشت.

وی گفت: ما انتظار نداشتیم تیراندازان در فاصله زمانی کوتاه به خودباوری لازم برسند اما الان شرایط به گونه ای است که می توانیم در اردوهای بعدی بدون دغدغه و استرس تمرینات تخصصی برای افزایش رکورد تیراندازان را پیگیری کنیم تا به بهترین نتیجه در بازیهای پارالمپیک توکیو دست پیدا کنیم.

رییس انجمن پاراتیراندازی همچنین از برگزاری سومین مرحله انتخابی تیم ملی از ۱۰ بهمن خبر داد و افزود: در پایان سومین مرحله انتخابی تیم ملی که به مدت ۲ روز در فدراسیون جانبازان و معلولان برگزار می شود، با نظر کمیته فنی نفرات برتر به اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد.
وی در پایان یکی از اهداف برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی را شناسایی تیراندازان برتر برای بازیهای پاراآسیایی ۲۰۲۲ چین عنوان کرد و گفت: برای این که بتوانیم حضور موفق در پاراآسیایی چین داشته باشیم از الان با شناسایی و سرمایه گذاری بر روی تیراندازان شاخص  از نظر کیفی و عملکرد فنی سطح ورزشکاران را ارتقاء می دهیم تا در آینده به نتایج بهتری دست پیدا کنیم.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=20769

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.