• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 24664
0

شهباززاده: بالاخره در پست خودم بازی کردم

  • کد خبر : 27735
  • 02 اسفند 1399 - 14:45
شهباززاده: بالاخره در پست خودم بازی کردم
بام نیوز: مهاجم تیم فوتبال سپاهان می‌گوید در سال‌های اخیر فوتبال دفاعی در ایران حاکم شده، ولی رفته رفته این روند رو به بهبود است.

به گزارش بام نیوز: مهاجم تیم فوتبال سپاهان می گوید در سال های اخیر فوتبال دفاعی در ایران حاکم شده ولی رفته رفته این روند رو به بهبود است.

سجاد شهباززاده با زدن ۱۲ گل خودش را به‌ عنوان یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان سپاهان معرفی کرد؛ حالا او این فرصت را دارد که با ادامه این روند آقای گل لیگ برتر شده و یک رکورد جالب توجه را ثبت کند. البته خودش تاکید می‌کند به رکوردهای فردی فکر نمی‌کند و در کنار دیگر بازیکنان سپاهان به قهرمانی در لیگ برتر فکر می‌کنند. مهاجم سپاهان در خصوص شانس قهرمانی زردپوشان در لیگ امسال، عملکرد خودش در فصل جاری و مسائل مختلف دیگر به سوالات همشهری ورزشی پاسخ داده، که در ادامه می خوانید.

*نتایج سپاهان در این فصل باعث شده تا خیلی‌ها از این تیم به‌عنوان یکی از مدعیان جدی قهرمانی نام ببرند. نظر خودت در این مورد چیست؟

وقتی تیمی در صدر جدول قرار دارد طبیعتا خیلی‌ها از آن تیم انتظار قهرمانی دارند. سپاهان هم لیاقت کسب این عنوان را دارد ولی ما بازی به بازی جلو می‌رویم. الان هم تمام تمرکزمان روی بازی با گل‌گهر سیرجان است تا در این بازی خانگی هم نتجه خوبی بگیریم و روند خوب‌مان را ادامه دهیم.

*اصلی‌ترین رقیب سپاهان برای کسب عنوان قهرمانی چه تیمی است؟

نمی‌توانم تیم خاصی را جدا کنم. می‌توان واضح صحبت کرد که چند تیم بالای جدول شانس خودشان را برای قهرمانی امتحان می‌کنند. البته رسیدن به قهرمانی هم ساده نیست و می‌بینید که فاصله امتیازها بسیار کم است. امیدوارم در هر مسابقه با بیشترین تمرکز بازی کنیم و مسیر خوب خودمان را تا آخر لیگ ادامه دهیم.

*فکر می‌کنی در نهایت سپاهان جام را بالای سر ببرد؟

قهرمانی در لیگ قطعا برای همه بچه‌ها اهمیت دارد. فوتبال قابل پیش‌بینی نیست ولی امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

*بیشترین گلی که در لیگ برتر به ثمر رساندی ۱۴ گل بوده که آن زمان در استقلال بودی. حالا تا الان ۱۲ گل زده‌ای، فکر می‌کنی رکورد رضا نوروزی که ۲۴ گل در یک فصل زده را بشکنی؟

من معمولا به رکورد زدن فکر نمی‌کنم و نمی‌توان چنین چیزهایی را به‌عنوان یک هدف قطعی در نظر گرفت که حتما به آن می‌رسیم. در فوتبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست ولی در هر بازی تمام فکر من این است که برای سپاهان گل بزنم و بازیکن تاثیرگذاری باشم.

*تا حالا قهرمانی در لیگ برتر را تجربه نکردی. به نظر می‌رسد قهرمانی با سپاهان از آقای گلی برایت مهمتر است؟

بله، برای من قهرمانی سپاهان از آقای گلی مهم‌تر است. این اشتیاق و این انگیزه در تمام تیم وجود دارد که امسال قهرمان شویم.

*با وجود شایستگی‌های فنی‌ات چرا تا به حال آقای گلی در لیگ برتر را تجربه نکردی؟

من در سال‌های گذشته در پُست‌های مختلف بازی کردم، البته این حرف من شکایت نیست و یک واقعیت است. این تصمیمی است که مربیان می‌گرفتند و من هم همیشه باید هر جا که بازی کنم، بهترین عملکرد را داشته باشم. طبیعتا وقتی مهاجم در پُست خودش بازی نکند، ممکن است کمتر گل بزند. برای من مهم این بوده که وظایفم را به بهترین شکل انجام دهم.

*محرم نویدکیا در برنامه فوتبال برتر حسابی از تو تعریف کرد. در این مورد چه صحبتی داری؟

ایشان به من لطف دارد. آقا محرم ارتباط خوبی با بازیکنان برقرار کرده و همین موضوع اعتماد به‌نفس خوبی به تیم داده است.

*آیا دوباره با لژیونر شدن فکر می‌کنی؟

من بیشتر ترجیح می‌دهم در مورد زمان فعلی صحبت کنم نه در مورد آینده.

*کیفیت فنی بازی‌های لیگ برتر را چطور ارزیابی می‌کنی؟

در چند فصل خیلی از تیم‌ها تفکرات دفاعی داشتند و شاهد بازی‌های کسل‌کننده بودیم و البته کیفیت زمین‌ها هم خوب نیست. ما غیر از ورزشگاه نقش‌جهان و البته ورزشگاه آزادی، هر جا رفتیم به مشکل خوردیم. با این وضعیت زمین‌ها هر مربی یا هر تیمی ریسک نمی‌کند که روی زمین فوتبال بازی کند. با این حال امسال برخی تیم‌ها شجاعانه بازی می‌کنند و سعی دارند فوتبال تهاجمی همراه با پرس کردن را به اجرا بگذارند. یک‌سری تفکرات در تیم‌ها می‌بینیم که امیدوارکننده است، فکر می‌کنم شرایط رو به بهبود است.

*در لیگ امسال اعتراض به داوری‌ها بیش از حد شده، فکر نمی‌کنی استفاده از تکنولوژی VAR وضعیت را بهتر کند؟

می‌تواند شرایط را بهتر کند ولی این موضوع هم داستان‌های خاص خودش را خواهد داشت و اعتراض‌ها هم تمام نخواهد شد. فکر می‌کنم داورها باید با قاطعیت بیشتری داوری کنند، البته برخی اعتراض‌ها از سر اعصاب‌خردی نیست و عده‌ای برای نتیجه گرفتن به داور اعتراض می‌کنند که این خیلی بد است.

*قبول داری فوتبال ما بیش از حد حاشیه دارد و فرهنگ فوتبال ایران در خیلی از زمینه‌ها باید تغییر کند؟

همه چیز فقط به فوتبال برنمی‌گردد. آدم‌ها در قشرهای مختلف با چالش‌ها و مشکلات مختلف روبرو هستند و نمی‌دانم چه کاری باید کرد.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=27735

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.