• امروز : یکشنبه, ۱۳ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Sunday - 3 March - 2024
کل اخبار 24592
2

شکاری و تبریزی به گل گهر پیوستند

  • کد خبر : 16809
  • 16 دی 1399 - 19:52
شکاری و تبریزی به گل گهر پیوستند
بام نیوز: رضا شکاری و مرتضی تبریزی دو مهره شاخص تیم های استقلال و تراکتور در لیگ نوزدهم، با عقد قراردادی به گ گهر ملحق شدند.

به گزارش پایگاه خبری بام نیوز: امیر قلعه نویی که میهمان ویژه برنامه فوتبال برتر بود، در بخشی از صحبت های خود در خصوص انتقال این دو بازیکن گفت: این تبریزی اگر مصدومیتش برطرف شود، می‌تواند در نیم فصل به ما کمک کند. به این مجموعه رضا شکاری هم اضافه خواهد شد. من فکر می‌کنم شکاری به حقش در فوتبال نرسیده و اگر ایرادات فنی اش را جبران کند، می‌تواند بازیکن خوبی شود.

 

این در حالی است که رضا شکاری هفته گذشته تماشاگر بازی گل گهر سیرجان با استقلال تهران بود و از همان زمان شایعه حضورش در تیم امیر قلعه نویی منتشر شد و حالا با صحبت های سرمربی گل گهر، مشخص شده که او به همراه مرتضی تبریزی نخستین خریدهای زمستانی گل گهر هستند.

 

مرتضی تبریزی در دو فصل گذشته عضوی از تیم استقلال بوده و یکی از خریدهای بزرگ این تیم از ذوب آهن به شمار می‌رفت که مبلغ قابل توجهی نیز برای رضایت نامه اش پرداخت شد اما حالا پس از دورانی ناموفق، شاگرد امیر قلعه نویی خواهد بود.

 

 

رضا شکاری نیز فصل گذشته در شرایطی که پیشنهادی از پرسپولیس هم داشت، پس از این که سرخ ها به سراغ وحید امیری رفتند، او نیز تراکتور را برای ادامه فوتبالش انتخاب کرد و قراردادی بلند مدت نیز با این تیم بست اما حالا راهی گل گهر سیرجان می‌شود تا شاید به فرم ایده آلش بازگردد. رضا شکاری البته با شکایت باشگاه تراکتور مواجه شده و برای گرفتن مجوز بازی، ابتدا باید این پرونده شکایت را حل و فصل کند.

 

 

بازی این هفته گل گهر مقابل پرسپولیس معوقه شد و حالا این تیم ۱۴ امتیازی برای بازگشت به صدر باید علاوه بر پرسپولیس، حریف بعدی را هم شکست دهد.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=16809

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.