• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 24660
2

شکلات استروئید آنابولیک طبیعی برای افزایش عضله سازی

  • کد خبر : 69032
  • 02 بهمن 1400 - 22:01
شکلات استروئید آنابولیک طبیعی برای افزایش عضله سازی
بام نیوز: میوستاتین نوعی پروتئین تنظیم کننده رشد_عضلانی است و با محدود کردن رشد عضلانی، از هایپرتروفی ( توسعه و رشد بیش از حد یک عضو) جلوگیری می‌کند.

میوستاتین نوعی پروتئین تنظیم کننده رشد_عضلانی است و با محدود کردن رشد عضلانی، از هایپرتروفی ( توسعه و رشد بیش از حد یک عضو) جلوگیری می‌کند. مهار میوستاتین باعث افزایش هر چه بیشتر رشد عضلانی می‌شود ولی در حال حاضر روش مصنوعی برای انجام این عمل وجود ندارد.

معروف‌ترین و متداول‌ترین روش، استفاده از استروئید آنابولیک است، اما باعث ایجاد عوارض جانبی هورمونی ناخوشایندی می‌شود، بخصوص زمانی که آن را بیش از اندازه مصرف می‌کنید.

میوستاتین یک قرینه هم دارد که وظیفه مخالف آن را انجام می‌دهد: فولی استاتین، پروتئینی تنظیم کننده است که سیگنال‌های فرستاده شده از میواستاتین را قطع می‌کند. هر دو پروتئین به دلیل رسیدن به حالت همئوستاز( تعادل در بدن) و حفظ آن اثر یکدیگر را خنثی می‌کنند. نتیجه این می‌شود که عضله رشد می‌کند ولی نه به آن اندازه‌ای که ورزشکار انتظار دارد.

تحقیقات اخیر صورت گرفته بر روی اپی_کاتچین و فلاونوئید نشان می‌دهد که به محض بلعیدن، تولید فولی استاتین را در بدن تحریک می‌کند و این وضعیت قطع قوی‌تر سیگنال‌های میوستاتین را به دنبال خواهد داشت، ساخت این شیوه موثر در بدن بدون اینکه عوارض جانبی ناشی از استروئیدهای آنابولیک داشته باشد، به طور طبیعی میزان رشد عضلانی را به طور محسوسی افزایش می‌دهد.

 

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=69032

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.