• امروز : یکشنبه, ۱۳ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Sunday - 3 March - 2024
کل اخبار 24585
1

صعود به بلندترین قله ایران با بیماری سرطان

  • کد خبر : 55035
  • 31 شهریور 1400 - 21:04
صعود به بلندترین قله ایران با بیماری سرطان
بام نیوز: «ماه در می‌زند» در تازه‌ترین قسمت خود میزبان سه جوان بود که بیماری سرطان را با امید پشت سر گذاشته بودند.

به گزارش خبرنگار بام نیوز، به نقل از مشاور رسانه‌ای، برنامه تلویزیونی «ماه در می‌زند» که به طراحی و کارگردانی مریم نوابی‌نژاد روی آنتن می‌رود، سه‌شنبه شب میزبان ماهور مظفری، امیر خاموشی و محمدرضا براز بود که هر کدام زمانی با بیماری سرطان دست و پنجه نرم کرده بودند.

ماهور مظفری که این روزها در عرصه خوانندگی فعالیت می‌کند از تاثیری که سرطان بر زندگی‌اش گذاشت این‌طور گفت: حدود دو سال و نیم درگیر بیماری سرطان بودم. روزهای سختی بود اما از یک جایی به بعد سختی آن به چشمم نمی‌آمد چون دیدگاه من را بسیار تغییر داد و دنیا و آدم‌ها را طور دیگری می‌دیدم.

محمدرضا براز مهمان دیگر برنامه در روایت خود از تصمیمش برای کوهنوردی با هدف امید دادن به همه بیماران و صعود به ۱۸۲ قله بالای ۴ هزار متر گفت: با گروه‌های مختلفی صحبت کردم برای اینکه در صعود آنها را همراهی کنم اما به خاطر شرایطم نمی‌پذیرفتند تا اینکه یکی از این گروه‌ها من را قبول کرد. در سومین صعود تصمیم گرفتم قله دماوند را فتح کنم که خیلی برایم سخت بود چون استقامت بیشتری می‌خواست.

وی اضافه کرد: روز دوم وقتی خواستیم از ۴ هزارمتر حرکت کنیم من نمی‌توانستم. دویست متر مانده به قله تصمیم گرفتم برگردم که دوستانم گفتند اگر برگردی ما هم برمی‌گردیم. به سختی و در زمانی حدود یک ساعت‌ونیم این قله را هم گذراندم و این خاطره‌انگیزترین صعود من در این مدت بود.

«ماه در می‌زند» هر شب حدود ساعت ۱۹ و تکرار آن روز بعد ساعت ۱۲ روی آنتن شبکه دو می‌رود.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=55035

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.