• امروز : سه شنبه, ۸ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 27 February - 2024
کل اخبار 24581
1

ضرورت توجه به امور ورزشی جامعه ایثارگری

  • کد خبر : 61295
  • 12 آبان 1400 - 2:06
ضرورت توجه به امور ورزشی جامعه ایثارگری
بام نیوز: معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در مراسم اختتامیه مسابقات قهرمانی کشور قایقرانی در رشته پاراکانو، بر ضرورت توجه به امور ورزشی جامعه ایثارگری تأکید کرد.

به گزارش بام نیوز: دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در این مراسم که عصر دوشنبه ۱۰ آبان به مناسبت گرامیداشت هفته پارالمپیک در محل فدراسیون قایقرانی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد با تبریک به قهرمانان این دوره از مسابقات گفت: امیدوارم همه عزیزانی که دچار آسیب جزئی جسمی هستند همچنان اهل ورزش باقی بمانند. ورزش، نشاط، سرزندگی و سلامت جسمی مضاعفی ایجاد می‌کند.

معاون رئیس جمهور افزود: در دوره جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران تلاش می‌کنیم برای جانبازان و خانواده‌های معظم شهدا برنامه‌های ورزشی مختلفی تدارک ببینیم تا شاهد نشاط و شادابی این عزیزان باشیم. جانبازانی که فعالیت بدنی جدی و مداومی دارند، کمتر بیمار می‌شوند و نیازشان به مصرف دارو و مراجعه به پزشک کاهش می‌یابد و از این جهت نیز توجه به امور ورزشی جامعه ایثارگری ضروری است.

قاضی‌زاده هاشمی در ادامه خطاب به قهرمانان این مسابقات گفت: به ورزشکاران پارالمپیکی که برای کشورمان افتخارآفرینی کردند می‌بالیم. امیدواریم شما نیز در آینده‌ای نه چندان دور به عنوان قهرمانان ملی و بین‌المللی شناخته شوید.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با قدردانی از رئیس فدراسیون قایقرانی تصریح کرد: امیدواریم همه فدراسیون‌های ورزشی به مسئولیت‌های اجتماعی خود توجه داشته باشند و علاوه بر قهرمان‌پروری و حرفه‌ای‌گری به دنبال بالا بردن سطح سلامت و نشاط جامعه نیز باشند.

در پایان این مراسم مدال و لوح قهرمانی نفرات اول، دوم و سوم کشوری این دوره از مسابقات توسط رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و رئیس فدراسیون قایقرانی جمهوری اسلامی ایران اهدا شد.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=61295

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.