• امروز : دوشنبه, ۷ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Monday - 26 February - 2024
کل اخبار 24573
1

طارمی دیگر گریه نمی‌کند/درخشش در لیگی که می‌خواست تیمش را حذف کند

  • کد خبر : 14689
  • 01 دی 1399 - 19:13
طارمی دیگر گریه نمی‌کند/درخشش در لیگی که می‌خواست تیمش را حذف کند
بام نیوز: از روزی که مهدی طارمی بعد از بازی تیم ملی ایران مقابل پرتغال در جام جهانی اشک ریخت تا امروز که با دومین تیم پرافتخار پرتغال می‌درخشد کمتر از سه سال گذشته است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بام نیوز، تیم فوتبال پورتو شب گذشته در هفته دهم لیگ پرتغال موفق شد تیم ناسیونال را با نتیجه ۲ بر صفر شکست بدهد. چهره ویژه این مسابقه مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو بود که در نیمه نخست یک پنالتی گرفت و یک پاس گل داد تا تمجید هواداران پورتو را در پی داشته باشد.

زوج مهدی طارمی و «موسی ماره‌گا» حالا به یکی از زهردارترین زوج‌های تهاجمی در پرتغال تبدیل شده و هواداران پورتو را برای تکرار قهرمانی در لیگ پرتغال و درخشش در لیگ قهرمانان اروپا امیدوارتر کرده است.

تداوم درخشش طارمی در پورتو باعث شده است تا روزنامه «ابولا» یاد این مهاجم را در بازی تیم ملی فوتبال ایران مقابل پرتغال در جام جهانی ۲۰۱۸ زنده کند؛ دیداری که ایران فاصله‌ای تا صعود به مرحله بعدی جام جهانی نداشت اما مهاجم فعلی پورتو قدر موقعیت خوب گلزنی در لحظات پایانی بازی را ندانست.


تصویری از مهدی طارمی در بازی ایران و پرتغال

ابولا تیتر زد: «طارمی دیگر گریه نمی‌کند … او فقط جشن می گیرد». اشاره ابولا به گریه‌های طارمی بعد از بازی با پرتغال است و اینکه حالا و به فاصله کمتر از سه سال از آن بازی و موقعیت بزرگ برای حذف پرتغال از جام جهانی، طارمی در لیگ همان کشور جشن و شادی گلزنی به پا می‌کند.

در بخشی از مطلب ابولا آمده است: «در دقیقه ۹۳، انصاریفرد امید ایران را بالا می‌برد. ما در آخرین بازی مرحله گروهی هستیم. در یک سوی میدان پرتغال قرار دارد که نتیجه تساوی تاثیری در رده بندی و صعود گروه ندارد. پنالتی انصاریفرد بازیکن فعلی تیم AEK آتن بارقه امید را به تیم کی روش برای رسواکردن و افتضاح تیم پرتغال می‌دهد. آخرین موقعیت بازی روی پای طارمی از دست می‌رود. طارمی همه چیز برای گلزنی دارد اما به کنار دروازه شوت می‌زند. او به دلیل موقعیتی که از دست داده، گیج می‌شود. سپس بازی تمام می‌شود. پرتغالی‌ها نفس راحتی می کشند و ایرانی‌ها روی زمین می‌افتند. طارمی در حالی که اشک می‌ریزد، در زمین سرگردان است.»

به گزارش خبرنگار بام نیوز، مهدی طارمی سال گذشته با کمک کارلوس کی روش سرمربی سابق تیم ملی ایران از تیم الغرافه قطر به تیم ریوآوه پرتغال رفت و از همانجا چشم تیم‌های بزرگ پرتغال از جمله پورتو را گرفت. او سال گذشته موفق شد ۱۸ گل برای ریوآوه در لیگ این کشور به ثمر برساند.


مهدی طارمی روی دست بازیکنان ریوآوه

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=14689
  • نویسنده : تحریریه بام نیوز
  • ارسال توسط :
  • منبع : مهر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.