• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 24664
1

طارمی نظر مثبت فیفا را هم به دست آورد!

  • کد خبر : 86315
  • 12 خرداد 1402 - 21:06
طارمی نظر مثبت فیفا را هم به دست آورد!
بام: مهدی طارمی توانست در ترکیب منتخب فصل رقابت‌های لیگ پرتغال از نظر بازی FIFA قرار بگیرد.

به گزارش بام، مهدی طارمی یکی از بهترین فصول فوتبالی خود را تجربه کرد. مهاجم ایرانی توانست عقب ماندن در کورس آقای گلی را طی ۲ هفته پایانی جبران کند و بالاتر از گونچالو راموس، ستاره تیم ملی پرتغال، آقای گل این کشور شود.

عملکرد استثنایی مهاجم ایرانی اژدها سبب شد تا او در بسیاری از ترکیب‌های منتخب فصل قرار بگیرد. حالا و در جدیدترین ترکیب اعلام شده، او در میان بهترین‌های لیگ پرتغال از نظر شرکت EA Sport که توسعه دهنده بازی معروف فیفا است، قرار دارد.

1882581
چهار بازیکن از بنفیکا، قهرمان لیگ، دو بازیکن از پورتو و یک بازیکن از تیم‌های اسپورتینگ و براگا تشکیل دهنده ترکیب ۸ نفره و منتخب فصل پرتغال هستند.

تیم فصل آلتیمیت بازی FIFA 23 که با عنوان TOTS نیز شناخته می‌شود (مخفف Team Of The Season)، محبوب‌ترین و مهم‌ترین رویداد یک سال آلتیمیت تیم به‌شمار می‌رود و آخرین ایونت فصل مود اولتیمیت تیم فیفا ۲۳ (FIFA Ultimate Team) به شمار می‌رود.

کارت‌های TOTS همان‌طور که از اسم آن‌ها می‌شود حدس زد، به بهترین بازیکن‌های یک فصل لیگ‌های مختلف فوتبال دنیا تعلق می‌گیرد و باتوجه‌به عملکرد آن‌ها در بازی‌های یک فصل، هر کدام از این کارت‌ها خصوصیت مخصوص به خود را دارد و البته بسیار کارت‌های قدرتمندی به شمار می‌روند.

1882582
طارمی در کنار دیوگو کاستا، بازیکنان پورتو در ترکیب منتخب بازی FIFA در فصل گذشته پرتغال هستند.

حالا مهدی طارمی نیز با قرار گرفتن در ترکیب منتخب فصل لیگ پرتغال، کارت مخصوص خود را دریافت کرد که طی آن ریت او به عدد ۹۲ رسیده که در نوع خود جالب توجه است. در این ترکیب هشت نفره، فقط او و دیوگو کاستا از پورتو حضور دارند.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=86315

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.