• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 24664
0

طالبیان پس از کناره‌گیری از انتخابی المپیک: می‌دانستم نتیجه خاصی نمی‌گیرم

  • کد خبر : 27550
  • 01 اسفند 1399 - 21:33
طالبیان پس از کناره‌گیری از انتخابی المپیک: می‌دانستم نتیجه خاصی نمی‌گیرم
بام نیوز: ملی پوش کایاک ایران گفت: با توجه اینکه می دانستم در مسابقات انتخابی المپیک نمی توانم نتیجه خاصی بگیرم، تصمیم گرفتم شرکت نکنم.

به گزارش خبرنگار بام نیوز،  احمدرضا طالبیان در مورد اینکه همچنان در نظر دارد در مسابقات انتخابی المپیک شرکت نکند، بیان کرد: من فکر می‌کنم اگر به جای من یک ورزشکار جوان به مسابقات برود حتی اگر موفقیت خاصی هم کسب نکند در آینده بیشتر به درد ورزش می‌خورد.  من الان تجربیات خودم را کسب کرده ام بنابراین تشخیص دادم که نتیجه خاصی در این مسابقات نمی‌توانم بگیرم. اینکه نخواهم نتیجه بگیرم و فقط برای فدراسیون هزینه سفر داشته باشم فکر می‌کنم که کار  درستی نباشد و این هزینه‌ها برای یک ورزشکار جوان‌تر باید انجام شود و این کار عاقلانه‌تر است.

طالبیان در پاسخ به این پرسش که شیوع ویروس کرونا و بلاتکلیفی برگزاری مسابقات چقدر روی این تصمیم تاثیر گذار بوده است، گفت: ۱۰۰درصد این مسئله هم وجود داشت. البته نه فقط در ورزش بلکه در زندگی شخصی مردم نیز این بلاتکلیفی وجود داشت. اینکه به دلیل کرونا، مسابقات تعطیل شد، باعث شد تا این تصمیم را بگیرم.

ملی پوش کایاک ایران  در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه در نظر دارد کم کم ورزش قهرمانی را کنار بگذارد یا برای بازی های آسیایی برنامه دارد، تاکید کرد: همیشه گفته‌ام که در بازی های  آسیایی یک مدال دو نفره طلبکار هستم. نمی‌دانم که چه زمانی این مسئله انجام خواهد شد اما امیدوارم که این طلب من وصول شود. من فعلاً برای خودم وقت گذاشتم چراکه ۱۷ سال در اردوهای تیم ملی بودم و کمی از نظر ذهنی و جسمی نیاز به استراحت داشتم. اگر بدون استراحت تصمیم بگیرم، قطعا  تصمیم اشتباهی خواهد بود. باید بدن و ذهنم استراحت کند تا با ذهن بازتری تصمیم بگیرم.

طالبیان در مورد اینکه امکان دارد به زودی به عنوان مربی تیم ملی فعالیت کند یا خیر، تصریح کرد: هر مربی دوست دارد که در عرصه ملی هم مربیگری کند اما خودم اعتقاد دارم که اگر این پله ترقی را با سرعت کمتری طی کنم در آینده می‌توانم جایگاه بهتری به دست بیاورم و آن جایگاه با ثبات‌تر خواهد بود.

نماینده قایقرانی ایران در المپیک لندن در مورد شانس کایاک ایران برای گرفتن سهمیه المپیک توکیو نیز گفت: ملی پوشان واقعا خوب تمرین می کنند. علی آقا میرزایی  چند سال است که با هدف تمرین می‌کند. او کلا جوان پر تلاشی است و  فرصت نتیجه گیری دارد و امیدوارم که بعد از این همه مدت بتواند نتیجه خوبی بگیرد.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=27550

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.