• امروز : چهارشنبه, ۹ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Wednesday - 28 February - 2024
کل اخبار 24585
2

طبیعت گردان بدون تمرین و مسیریابی در ارتفاعات البرز تردد نکنند

  • کد خبر : 79425
  • 08 آبان 1401 - 18:59
طبیعت گردان بدون تمرین و مسیریابی در ارتفاعات البرز تردد نکنند

محمد باقر خلفی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار بام اظهار داشت: گرفتار شدن برخی طبیعت گردان در مناطق سخت گذر با مشکلاتی برای آنان و امدادگران همراه است . وی بیان داشت : امدادگران جمعیت هلال احمر استان البرز به سه هزار و ۲۷۴ نفر در حوادث مختلف از جمله جاده ای و کوهستان […]

محمد باقر خلفی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار بام اظهار داشت: گرفتار شدن برخی طبیعت گردان در مناطق سخت گذر با مشکلاتی برای آنان و امدادگران همراه است .

وی بیان داشت : امدادگران جمعیت هلال احمر استان البرز به سه هزار و ۲۷۴ نفر در حوادث مختلف از جمله جاده ای و کوهستان امداد رسانی کردند که از این تعداد ۸۱۶ نفر مصدوم بودند.

خلفی گفت : از مجموع حادثه دیدگان سال جاری در این استان ۳۰ نفر جان خود را از دست دادند که در مقایسه با سال قبل تغییری نداشته است .

وی اظهار داشت: از مجموع حوادث رخ داده  ۶۴ درصد مربوط به تصادفات جاده ای است که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش هفت درصدی نشان می دهد.

وی خاطرنشان کرد: طی این مدت ۸۷ مورد حوادث کوهستان ، ۱۳ مورد حوادث کارگاهی- صنعتی، ۲۱ مورد شهری  و ۱۱ مورد  سیل و آبگرفتگی در استان البرز رخ داده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز یادآور شد:  امسال  بیشترین حوادث استان البرز  به شهرستان کرج با ۲۷۶ حادثه  و کمترین حادثه مربوط به شهرستان فردیس با هشت فقره بوده است .

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=79425

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.