• امروز : جمعه, ۱۱ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Friday - 1 March - 2024
کل اخبار 24585
0

طرح استعدادیابی و نخبه پروری ورزشی در استان‌ بوشهر اجرا می شود

  • کد خبر : 85937
  • 29 اردیبهشت 1402 - 17:35
طرح استعدادیابی و نخبه پروری ورزشی در استان‌ بوشهر اجرا می شود
بام: سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر از تکمیل و تدوین طرح استعدادیابی در ورزش استان و اجرای آن در 100 مدرسه و آموزشگاه خبر داد.
به گزارش بام، نشست سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر با حضور کارشناسان ورزشی با موضوع تدوین طرح استعدادیابی در ورزش برگزار شد.
یاسر جمالی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان با اشاره به اهمیت موضوع استعدادیابی در ورزش گفت: در این راستا طرح استعدادیابی و نخبه پروری در ورزش استان در حال تدوین و بررسی است.
وی افزود: این طرح با همکاری آموزش و پرورش و سایر دست اندرکاران ورزش پایه نظیر هیاتهای ورزشی در ۱۴ رشته مطالعه و کارشناسی شده و به زودی اجرایی می شود.
یاسر جمالی در باره ی جزییات این طرح‌گفت: ابتدا ۱۰۰ مرکز آموزشی و مدرسه در‌شهرستان های مختلف استان برای اجرای این طرح در نظر گرفته شده است و در هر شهرستان تیم پنجاه نفره ای متشکل از مربیان، معلمان ورزش، ورزشکاران شاخص و پیشکسوتان ورزشی در این زمینه آموزش خواهند دید و فعالیت خود را آغاز می‌کنند.
وی ادامه داد: فرآیند استعداد یابی شامل چهار مرحله طراحی شده است. ترغیب دانش آموزان به فعالیتهای منظم جسمانی، ارزیابی، شناسایی و سنج شاخص های آمادگی جسمانی و پیکر سنجی دانش آموزان، تخصصی شدن فعالیتهای جسمانی دانش آموزان با توجه به نتایج ارزیابی، طرح نگهداشت و اوج عملکرد استعدادهای برتر، ‌چهار مرحله ی تعریف شده برای این طرح است.
لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=85937

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.