• امروز : پنجشنبه, ۱۷ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Thursday - 7 March - 2024
کل اخبار 24601
0

طرح بهار در بهار و آماده باش ۶۰ گروه عملیاتی شرکت توزیع برق شیراز

  • کد خبر : 84566
  • 22 اسفند 1401 - 23:49
طرح بهار در بهار و آماده باش ۶۰ گروه عملیاتی شرکت توزیع برق شیراز
بام: _مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز از آمادگی و همراهی تمامی گروه های عملیاتی این شرکت جهت خدمت رسانی به شهروندان و مسافران نوروزی در بهار قرآن و بهار طبیعت خبر داد.

به گزارش بام؛ مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز روز دوشنبه با اشاره به اتخاذ تصمیمات و تجهیز گروههای عملیاتی پیشواز بهار از اول اسفند ماه به منظور ایجاد و ارتقاء آمادگی در ایام پایانی سال گفت : امسال با توجه به بهبود وضعیت شیوع بیماری کرونا و پیش بینی حجم عظیم مسافران نوروزی به شیراز، برنامه ریزی های بهنگام و منسجمی برای ارتقاء و تداوم ارائه خدمات توسط این شرکت ، آماده و اجرائی شده است.

محمدرضا سلاحی بهبود شاخصهای فنی و کیفی از قبیل افزایش قابلیت اطمینان شبکه در مناطق مذهبی و گردشگری،روشنایی معابر اصلی و مبادی و شریان های راه اصلی کلانشهر شیراز را از جمله اقدامات دانست که با همراهی و همکاری سایر سازمانها و ادارات بویژه شهرداری شیراز عملیاتی شده است.

وی با اشاره به بهسازی و نوسازی شبکه های برق با رویکرد ارتقا خدمات در گذشته بویژه روشنایی در محله تاریخی سید ذوالفقار ، مناطق حساس حرم مطهر شاهچراغ(ع) ، حافظیه ، سعدی ، باغ ارم ، مجموعه زندیه ، بلوارها و خیابانهای مهم مانند بلوار ارم ، خیابان آزادی ،دروازه قرآن و … گفت : در اجرای این طرح ها توجه ویژه ای به تناسب طرح ها با بافت فرهنگی و تاریخی و مبلمان شهری شده است.

سلاحی با اشاره به اینکه شیراز یکی از مقاصد مهم سفرهای نوروزی است گفت : سعی خواهیم کرد ، وضعیت روشنایی معابر در همه ورودی های شیراز بررسی و عیوب احتمالی آن را مرتفع نماییم و در این ایام حضور گروههای تعمیرات روشنایی شرکت در سطح شهر جهت مردم عزیز ملموس تر خواهد بود.

او، از بررسی و رفع مشکلات روشنایی در نقاط گردشگری ، و همکاری با شهرداران جهت رفع احتمالی مشکلات برقی مبادی ورودی پارک ها و بوستان ها خبر داد و گفت : با همکاری شهرداری شیراز ، همه پارکها و بوستان هایی که قرار است به اسکان مسافران اختصاص یابد ، نسبت به شناسایی و رفع مشکلات برقرسانی و روشنایی معابر منتهی اقدام لازم انجام شده است.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز همچنین گفت : تیم های عملیاتی مرکز فوریت های برق نیز در ایام پایانی سال و نوروز ، به شکل شبانه روزی فعال و آماده پاسخگویی و ارائه خدمات به شهروندان و مسافران هستند.

سلاحی، با اعلام آماده باش کامل تمامی نیرو ها و گروه های عملیاتی در چهار شبه آخر سال و ایام نوروز گفت : از شهروندان تقاضا داریم از کارهای خطر آفرین بویژه برافروختن آتش و مواد آتش زا در مجاورت تاسیسات برق در چهارشنبه آخر سال اجتناب کنند.

مدیر عامل شرکت توزیع برق شیراز گفت : امسال علاوه بر سامانه ۱۲۱ ، سامانه برق من برای دریافت گزارش و ارائه خدمات در دسترس شهروندان است.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=84566

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.