• امروز : سه شنبه, ۸ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 27 February - 2024
کل اخبار 24581
1

عباس جدیدی، کاندیدای کشتی ایران در آسیا

  • کد خبر : 18017
  • 22 دی 1399 - 11:43
عباس جدیدی، کاندیدای کشتی ایران در آسیا
بام نیوز: عباس جدیدی، دارنده مدال‌های نقره المپیک و طلای‌جهان از کشورمان نامزد پست دبیرکلی کنفدراسیون کشتی آسیا شد.

به گزارش بام نیوز: فدراسیون‌ کشتی، به‌صورت رسمی عباس جدیدی را به‌عنوان کاندیدای کشورمان در انتخابات شورای‌کشتی‌آسیا معرفی کرد.

مسابقات کشتی‌آزاد و فرنگی قهرمانی‌آسیا به‌میزبانی آلماتی قزاقستان برگزار و همزمان با برگزاری این‌رقابت‌ها در روز ۲۳ فروردین‌ماه سال ۱۴۰۰ انتخابات شورای‌کشتی‌آسیا برای مشخص شدن ۷ عضو این شورا، برگزار می‌شود.

همچنین قرار است دارنده مدالهای نقره المپیک و طلای ‌جهان از کشورمان، نامزد پست دبیرکلی کنفدراسیون کشتی ‌آسیا شود. درحال حاضر حمید بنی‌تمیم سرپرست ‌اسبق فدراسیون ‌کشتی، دبیرکلی کنفدراسیون کشتی‌ آسیا را برعهده دارد.

عباس جدیدی در این رابطه گفت: علیرضا دبیر رئیس فدراسیون، بنده برای ملاقاتی دوستانه به فدراسیون‌کشتی دعوت کرد و گفت من را به‌عنوان نماینده ‌ایران برای انتخابات شورای ‌کشتی ‌آسیا معرفی کرده است. مقابل عمل انجام شده قرار گرفتم اما باتوجه به‌ این‌که همه ما به کشتی کشور دین داریم، وظیفه خود می‌دانم تمام تلاشم را برای اعتلای ورزش ‌ملی‌ کشور انجام دهم.

قصد دارم به‌عنوان دبیرکل شورای ‌کشتی ‌آسیا کاندیدا شوم، زیرا این پست یک سمت اجرایی است و می‌توانم به کشتی کشورم کمک کنم. از تمام کسانی که در حوزه شورای ‌کشتی ‌آسیا مسئولیت داشته و تلاش کرده‌اند قدردانی می‌کنم و در صورت انتخاب شدن تمام سعی خودم را برای اعتلای کشتی ایران خواهم کرد.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=18017

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.