• امروز : یکشنبه, ۶ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Sunday - 25 February - 2024
کل اخبار 24573
0
شاهین بیانی در گفتگو با بام:

غفوری مستحق حضور در تیم ملی است/ اسکوچیچ جوانگرایی را بهانه کرده

  • کد خبر : 6530
  • 26 آبان 1399 - 10:46
غفوری مستحق حضور در تیم ملی است/ اسکوچیچ جوانگرایی را بهانه کرده
بام نیوز: کاپیتان سابق استقلال با بیان اینکه حق وریا حضور در تیم ملی است، گفت: اسکوچیچ جوانگرایی را بهانه کرده است.

شاهین بیانی در گفتگو با پایگاه خبری بام نیوز در مورد شرایط استقلال گفت: آبی پوشان توانستند هفته اول لیگ را با موفقیت به پایان برسانند و حالا باید خود را آماده دیدار برابر فولاد خوزستان کنند. تیمی که از لحاظ مهره‌ای بسیار خوب است و یک سرمربی باتجربه به نام جواد نکونام دارد.

وی ادامه داد: تأخیری که به خاطر دیدار دوستانه تیم ملی برای لیگ به وجود آمد، می‌تواند کمک مفیدی به برخی تیم‌هایی کند که از لحاظ آمادگی جسمی و هماهنگی تیمی به شرایط آرمانی نرسیده بودند. البته این موضوع تا حدودی به نفع استقلال هم خواهد بود و کادر فنی آبی پوشان می‌تواند از این زمان پیش رو استفاده خوبی داشته باشد.

کاپیتان پیشین استقلال در مورد عدم دعوت وریا غفوری به تیم ملی گفت: یکی از بازیکنان باتجربه، خوب و محبوب این روزهای مردم ایران وریا غفوری است که در عین آمادگی به تیم ملی دعوت نشد. او اولین گل استقلال را در لیگ بیستم به ثمر رساند. نمایش قابل قبولی داشت و خیلی‌ها منتظر بودند او به تیم ملی دعوت شود اما این اتفاق صورت نگرفت. شاید کمتر کسی باور می‌کرد که وریا در تیم ملی جایی نداشته باشد اما متأسفانه او دعوت نشد و جای خالی او در تیم ملی کاملاً پیداست.

بیانی با انتقاد از صحبت‌های اسکوچیچ هم گفت: سرمربی تیم ملی عنوان کرده به دنبال جوانگرایی است اما به یاد ندارم که هیچ سرمربی به یکباره باتجربه‌ها را کنار گذاشته و از جوانان استفاده کند. درست است که شاید اسکوچیچ به دنبال تفکرات جدید در تیم ملی است اما این دلیل نمی‌شود که باتجربه‌ها کنار بروند و در تیم ملی حضور نداشته باشند، زیرا همیشه ترکیب جوانان و باتجربه‌ها توانسته چه در رده‌های ملی و چه در باشگاهی مثمر ثمر باشد.

وی در مورد اعتراضات تیم‌ها به داوری‌های هفته اول گفت: اعتراض به داور چند سالی است که در فوتبال ما رنگ و بوی زیادی به خود گرفته است. متأسفانه امسال هم با شروع لیگ اعتراضات شروع شده. البته برخی از تیم‌ها حق داشتند که به این قضیه اعتراض کنند. حتی در دیدار استقلال برابر مس رفسنجان هم شاهد دو اشتباه فاحش از داور بودیم اما باید اجازه دهیم تا داوران هم با آرامش کارشان را انجام دهند، ضمن اینکه کمیته داوران هم باید برای انتخاب داوران وسواس بیشتری به خرج بدهد.

بیانی در پایان خاطرنشان کرد: فکری با استقلال شروع خوبی داشته. البته این موضوع نباید باعث شود این تیم فکر کند همه بازی‌های خود را با پیروزی به پایان می‌رساند. البته این موضوع میسر نمی‌شود مگر با تلاش، کوشش، وحدت و همدلی که در تیم به وجود می‌آید. بازیکنان نباید دچار غرور شوند و باید دست به دست هم داده و با حمایت هواداران، راه موفقیت را که دور از دسترس هم نیست، طی کنند.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=6530
  • نویسنده : تحریریه بام نیوز
  • ارسال توسط :
  • منبع : مهر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.