• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 24660
2

فجر به بازیکنان بومی اعتماد کند

  • کد خبر : 77716
  • 08 مرداد 1401 - 21:43
فجر به بازیکنان بومی اعتماد کند
بام: مهاجم سابق تیم فوتبال فجرشهیدسپاسی شیراز که عقیده دارد بازگشتش به این تیم می تواند برای هر دو طرف راضی کننده باشد، خاطرنشان کرد که بهتر است فجر به بازیکنان و استعدادهای بومی، اعتماد کند.

علی فتحیان که کارنامه خوبی در رده های سنی پایه دارد و سال ها در عضو تیم های ملی پایه در رده های مختلف سنی بوده است، در دهه ۹۰ شمسی کمتر مورد توجه تیم های شهر خود قرار گرفت و فصل گذشته را نیز در یک تیم بوشهری سپری کرد.

فتحیان در گفت و گو با بامگفت: برای خودم جای تعجب دارد که چرا وقتی به رده سنی بزرگسالان رسیدم، هرگز در شهر خودم به من اعتماد نشد. در حالی که کارنامه من در تیم های ملی پایه مشخص است. در تمامی رده ها بازیکن تیم ملی بوده ام و هشت سال کاپیتان تیم هایی بودم که خیلی از چهره های بزرگ امروز تیم ملی در آن ها حضور داشتند.

وی ادامه داد : من در دوره در کشورهای بنگلادش و اردن همراه با تیم های ملی پایه آقای گل مسابقات غرب آسیا شدم. در مسابقات جهانی دانش آموزان که در برزیل برگزار شد، عنوان آقای گلی را به دست آوردم. مقام چهارم جام جهانی کوچک در کشور ایتالیا و مقام دوم را با تیم ملی دانش آموزان در مسابقات قهرمانی آسیا کسب کردم. سه بار با تیم های ملی پایه حضور در جام ملت های آسیا را تجربه کردم و سه دوره نیز آقای گل رده های پایه کشور شدم. حتی در مسابقات قهرمانی استان فارس نیز سه دوره آقای گل شدم. خب این چیزهایی که گفتم کارنامه خوبی برای یک بازیکن ۲۷ ساله محسوب می شود، اما چرا من که بچه شیراز هستم، وقتی تیم شهرم در لیگ برتر حضور دارد(فصل گذشته) باید راهی لیگ دسته دوم شوم؟

علی فتحیان درباره حضورش در لیگ دسته دوم فوتبال کشور گفت : من عضو تیم ایرانجوان بوشهر بودم و ابتدا بنظر می رسید اوضاع خوب است. با بازیکنانی که جذب کرده بودیم،همه مطمئن بودند تیم به لیگ یک صعود می کند اما خیلی زود مشکلات مالی باعث جدایی بخش زیادی از بازیکنان شد. تیم از هم پاشید و در نهایت سقوط کردیم. با این حال، آنالیز تمامی رقبای ایرانجوان، روی من بود و کادر فنی رقبا سعی در مهار من داشتند. با این وجود سه گل زدم و روی چندگل دیگر هم موثر بودم اما وضع تیم آنچنان خراب بود که نتوانستیم بمانیم.

بازیکن سابق فجرسپاسی درباره توقع امروز خود گفت : دوست دارم تیم های شهرم به امثال من اعتماد کنند. حرفم فقط در مورد خودم نیست. بازیکنان دیگری هم حضور دارند که سابقه درخشانی در تیم فجر داشته اند و هنوز تجربه شان به درد می خورد. مطمئن باشید این بازیکنان شیرازی هستند که روحیه و غیرت را به تیمشان تزریق می کنند و همین سال گذشته هم اگر شاکله تیم را بازیکنان شیرازی تشکیل می دادند، شاید فجر سقوط نمی کرد.

فتحیان خاطرنشان کرد : فکر می کنم اگر کادر فنی محترم تیم فجرشهید سپاسی و مهم تر از همه آقای رجب زاده که از دوران کودکی اسطوره من بوده اند و شناخت کافی هم از بنده دارند، به من اعتماد کنند، می توانم به خوبی جواب این اعتماد را بدهم. من پیشنهادهای دیگری از شهرهای دیگر هم دارم ولی قطعا اولویتم تیم شهرم است. ضمن اینکه استفاده از بازیکنان بومی، از لحاظ مالی هم برای باشگاه به صرفه تر است به اعتقاد من اگر دو بازیکن با کیفیت مساوی در معرض انتخاب قرار بگیرند، این حق بازیکن شیرازی است که وارد ترکیب شود و از طرف دیگر، هزینه های بسیار کمتری را نیز روی دست باشگاه می گذارد.

به گزارش بام، باشگاه فجرشهید سپاسی طی یک ماه گذشته نفراتی را به ترکیب خود افزوده، نفراتی را از دست داده و با برخی بازیکنان فصل گذشته نیز تمدید کرده است. اما هنوز لیست نهایی این تیم مشخص نیست و برای آگاهی از نفرات فجر مدل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ باید حدود یک ماه دیگر صبر کرد.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=77716

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.