• امروز : جمعه, ۱۸ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Friday - 8 March - 2024
کل اخبار 24609
2

فدراسیون انجمن‌های رزمی در اندیشه مجهز شدن به فناوری روز دنیا

  • کد خبر : 22322
  • 12 بهمن 1399 - 21:34
فدراسیون انجمن‌های رزمی در اندیشه مجهز شدن به فناوری روز دنیا
​​​​​​​بام نیوز: نایب رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی گفت: برای رسیدن به توسعه پایدار در جهت رشد و شکوفایی رشته‌های رزمی باید به فناوری روز دنیا مجهز شویم.

همایون خرم با بیان مطلب فوق به خبرنگاربام نیوز افزود: پس از بحث و تبادل نظر با مسئولان بنیاد ملی توسعه فناوری‌های فرهنگی و جلسات متعددی که داشتیم در نهایت با حضور مسئولان بنیاد فوق تفاهم نامه همکاری به امضا رسید.

وی در خصوص نحوه همکاری تصریح کرد: این تفاهم نامه در چند حوزه تنظیم شده که ارتقا و هوشمندسازی سیستم‌های اداری و فناوری فدراسیون یکی از مهمترین مباحث مطرح شده بود که به زودی وارد فاز اجرایی خواهد شد.

خرم ادامه داد: بحثی که مدتها دنبال آن بودیم و یکی از دغدغه ما محسوب می‌شود، کارآفرینی و اشتغال زایی مربیان و دست اندرکاران ورزشی بود که در این مورد نیز مباحثی مطرح و به نتایج خوبی رسیدیم و خیلی امیدواریم بتوانیم از یک مسیر درست به این مهم دست پیدا کنیم.

وی افزود: برگزاری برنامه‌هایی ویژه ورزشهای تحت پوشش این فدراسیون از دیگر اهداف این تفاهم نامه بود که در رسانه‌های جمعی به آن پرداخته خواهد شد و در این بخش نیز شناسایی و معرفی ورزشهای رزمی در سطح جامعه خواهد بود.

نایب رئیس فدراسیون انجمن‌های رزمی در پایان گفت: هدف اصلی ما ارتقا و توسعه ورزشهای پرتعداد تحت پوشش است و در این مسیر از کلیه عواملی که بتواند به سرعت دادن تحقق اهداف ما کمک کند، بهره خواهیم برد.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=22322

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.