• امروز : یکشنبه, ۲۰ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Sunday - 10 March - 2024
کل اخبار 24610
0

فرزام طراحی مدیر تیم‌های پایه بدنسازی معرفی شد

  • کد خبر : 25529
  • 23 بهمن 1399 - 22:36
فرزام طراحی مدیر تیم‌های پایه بدنسازی معرفی شد
بام نیوز:رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در حکمی فرزام طراحی را به عنوان مدیر تیم‌های پایه این رشته ورزشی انتخاب و معرفی کرد.

در مجمع هیئت پرورش اندام و بدنسازی اردبیل که با حضور رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام برگزار شد، در حکمی فرزام طراحی به عنوان مدیر تیم‌های پایه رشته ورزشی بدنسازی و پرورش اندام معرفی شد تا فعالیت خود را برای حضور قدرتمندانه تیم‌های پایه در رقابت‌های جهانی و بین‌المللی آغاز کند.

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در مجمع هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان اردبیل اظهار کرد: ما تمام تلاشمان را در این فدراسیون به کار گرفتیم تا ورزشکارانی سالم و به دور از هرگونه شائبه مصرف مواد نیروزا و غیرمجاز راهی مسابقات برون مرزی کنیم.

نصیرزاده تصریح کرد:‌ قطعا با هماهنگی فدراسیون تمامی اعزام‌ها به خارج از کشور سازماندهی شده و مجوزهای لازم در این باره صادر خواهد شد.
وی هماهنگی با سه فدراسیون جهانی را در بحث نظارت بر فعالیت فدراسیون‌های بدنسازی و پرورش اندام یادآور شد و گفت: استفاده از هرگونه مواد نیروزا و تقویت‌کننده ممنوع بوده و ورزشکاران ما قطعا با نظر پزشکان تغذیه و اصول اساسی را در این بخش مراعات می‌کنند.

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام استان اردبیل را یکی از قطب‌های کشور در ورزش‌های قدرتی و همچنین رزمی اعلام کرد و افزود: باید این استان با تربیت و پرورش نیروهای مستعد به روزهای اوج قهرمانی در عرصه‌های ملی و بین‌المللی به ویژه در رشته پاور لیفتینگ دست پیدا کند.

نصیرزاده خاطر نشان کرد: ما تلاش خواهیم کرد تا مسابقات آسیایی دانشگاه‌ها را به میزبانی اردبیل برگزار کنیم که با فروکش کردن بیماری کرونا امیدواریم در سال آینده شاهد برگزاری این مسابقات باشیم.

وی اضافه کرد: فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام تمام هم و غم خود را برای اعزام موفق تیم‌های پایه و بزرگسالان قرار داده و انتظار می‌رود با تلاش مربیان و مدیران تیم‌ها بتوانیم ظرفیت‌ خوبی را در این بخش به وجود آورده و افتخارآفرینی ورزشکاران را در عرصه‌های مختلف شاهد باشیم.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=25529

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.