• امروز : شنبه, ۱۲ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Saturday - 2 March - 2024
کل اخبار 24585
2

فرهادیان: کسب دو مدال تکواندو در پارالمپیک‌ نتیجه سال‌ها تلاش بود

  • کد خبر : 53773
  • 24 شهریور 1400 - 2:30
فرهادیان: کسب دو مدال تکواندو در پارالمپیک‌ نتیجه سال‌ها تلاش بود
بام نیوز: مدیر سازمان تیم های ملی پاراتکواندو با بیان این که کسب دو مدال طلا و نقره در پارالمپیک توکیو حاصل کار گروهی بود، گفت: برای کسب این دو مدال سال ها تلاش کردیم تا این نتیجه رقم خورد.

آرش فرهادیان در گفت و گو با بام نیوز، در ارزیابی از عملکرد اصغر عزیزی و مهدی پوررهنما در بازیهای پارالمپیک توکیو اظهار کرد: از زمانی که پاراتکواندو فعالیت خود را در آسیا و جهان شروع کرد، فدراسیون تکواندو همواره حمایت های خوبی از ورزشکاران معلول برای شرکت در مسابقات مختلف داشت، بویژه وقتی حضور این رشته برای نخستین بار در پارالمپیک مطرح شد نگاه ها نسبت به این رشته متفاوت و حساسیت ها افزایش پیدا کرد تا حضور موفقی در پارالمپیک داشته باشیم.

وی افزود: با توجه به عملکرد خوبی که مهدی پوررهنما و اصغر عزیزی در تمرینات داشتند، هدف گذاری ما کسب خوش رنگ ترین مدال در پارالمپیک بود که خوشبختانه به آن چیزی که پیش بینی کرده بودیم، دست پیدا کردیم.

مدیر سازمان تیم های ملی پاراتکواندو خاطرنشان کرد: کسب دو مدال طلا و نقره در پارالمپیک توکیو حاصل کار گروهی و سالها تلاش توسط کادر فنی، رییس انجمن پاراتکواندو و حمایت های خوب فدراسیون تکواندو و کمیته ملی پارالمپیک بود تا چنین نتیجه ای رقم خورد.

وی پیرامون این پرسش که بعد از بازی های پارالمپیک برنامه دیگری برای ورزشکاران پاراتکواندو پیش بینی شده است یا خیر؟ تصریح کرد: در حال حاضر برنامه خاصی پیش بینی نشده و منتظر برگزاری اردوها هستیم.

فرهادیان در پایان گفت: با توجه به این که بازیهای پاراآسیایی جوانان در بحرین را پیش رو داریم، برای انتخاب نفرات اعزامی مسابقات انتخابی برگزار کردیم که پس از کلاس بندی ۱۰ ورزشکار در دو بخش دختران و پسران برای شرکت در بازی های پاراآسیایی انتخاب شدند که ظرف چند روز آینده پس از مشخص شدن اسامی، اردوهای آماده سازی را از دو هفته آینده آغاز خواهیم کرد.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=53773

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.