• امروز : پنجشنبه, ۱۰ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Thursday - 29 February - 2024
کل اخبار 24585
1

فرهاد مجیدی حرفی از تیم ملی نزد/ با بهترین‌های آسیا بازی داریم

  • کد خبر : 84272
  • 10 اسفند 1401 - 11:19
فرهاد مجیدی حرفی از تیم ملی نزد/ با بهترین‌های آسیا بازی داریم
بام: سرمربی ایرانی تیم فوتبال اتحاد کلباء بدون اشاره به مطرح شدن نامش برای هدایت تیم ملی فوتبال ایران گفت: با شباب الاهلی که یکی از بهترین تیم‌های آسیا است دیدار داریم.

به گزارش خبرنگار بام، در یک هفته گذشته که اسامی گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران از جمله فرهاد مجیدی در ایران رسانه‌ای شد، این مربی که هدایت تیم اتحاد کلبا امارات را بر عهده دارد، سکوت کرد و هیچ واکنشی به این موضوع نشان نداد.

این در حالی است که اکثر گزینه‌های مربیگری تیم ملی ایران از جمله امیر قلعه نویی، حمید مطهری، مهدی تارتار و حسین فرکی با انتشار پیام‌هایی اعلام کردند که قصدی برای ارائه برنامه به فدراسیون ندارند.

فرهاد مجیدی که پس از کسب عنوان قهرمانی لیگ ایران با استقلال در فصل گذشته راهی تیم اتحاد کلبا امارات شد، شب گذشته در نشست خبری پیش از بازی با شباب الاهلی حاضر شد و بدون اشاره به مطرح شدن نامش برای هدایت تیم ملی ایران، به تشریح شرایط اتحاد پرداخت.

شباب الاهلی با هدایت «لئوناردو ژاردیم» و با حضور بازیکنانی از جمله احمد نورالهی هافبک تیم ملی ایران در پایان هفته هفدهم لیگ آدنوک امارات با ۳۶ امتیاز صدرنشین است و اتحاد با ۲۴ امتیاز در رده هشتم قرار دارد.

مجیدی در این نشست خبری گفت: در این دیدار مقابل تیمی بازی می‌کنیم که در این فصل بازی‌های بسیار خوبی ارائه کرده است. از نظر من شباب الاهلی یکی از کامل‌ترین تیم هاست و در حال حاضر یکی از بهترین تیم‌های آسیا محسوب می‌شود.

وی در خصوص آماده سازی اتحادیه کلبا افزود: در دو هفته گذشته تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و تیم در شرایط بسیار خوبی قرار دارد. بازیکنان آماده رویارویی با شباب الاهلی هستند و به دنبال ارائه بهترین‌های خود در این دیدار هستیم.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=84272

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.