• امروز : یکشنبه, ۲۰ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Sunday - 10 March - 2024
کل اخبار 24610
1

فریدونی: تارتار در تیم‌هایی با بودجه کمتر از ذوب آهن موفق شده است

  • کد خبر : 51718
  • 10 شهریور 1400 - 2:18
فریدونی: تارتار در تیم‌هایی با بودجه کمتر از ذوب آهن موفق شده است
بام نیوز:مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان گفت: سابقه تارتار نشان داده که در تیم‌هایی که بودجه کمتری از ذوب آهن داشتند نتایج خوبی گرفته است.

به گزارش خبرنگار بام نیوز از اصفهان، مجتبی فریدونی مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان درمراسم معرفی مهدی تارتار سرمربی جدید این تیم به بازیکنان اظهار داشت: برای همه بازیکنان آرزوی فصلی توام با آرامش و موفقیت دارم. در دو سال اخیر برای ذوب آهنی‌ها، مردم اصفهان و علاقمندان این تیم روزهای خوبی نبود و در فصل گذشته همواره استرس و نگرانی داشتیم. حتی رقبای تیم ما دوست دارند ذوب آهنی سرحال و قبراق و خوب را ببینند. شاید رقبای ما هم دوست ندارند ضعیف باشیم. فصل پر استرس قبل به پایان رسید. ایرادها و اشکالاتی بود و نمی‌خواهیم به آنها اشاره کنیم.

وی افزود: برای اینکه دچار مشکل نشویم سعی کردیم کارمان را زود شروع کنیم. فصل گذشته تیم از نظر مهره و شرایط، خوب بسته نشده بود. در بحث دفاعی و گلزنی مشکل داشتیم و خیلی وقت‌ها هم خوب بازی می‌کردیم اما به خاطر استرس بازیکنان نتیجه نمی‌گرفتیم. هرچه فشار روانی روی بازیکنان بیشتر می‌شد ناموفق‌تر می شدیم. مسایل داوری هم داشتیم همه این مسایل دست به دست هم داده بودند که فصل موفقی نداشته باشیم. علت اصلی و مهم‌ترینش ساختار نامناسب و تیمی که ابتدای فصل بسته شده بود. به همین دلیل برای جذب سرمربی زود اقدام کردیم. با همدلی و تفاهم بین اعضای هیات مدیره و مجموعه هیات مدیره کارخانه ذوب آهن توانستیم با تارتار به توافق برسیم. همه تایید می‌کنند که انتخاب مناسبی  داشتیم.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن تصریح کرد: سابقه تارتار نشان داده که در تیم‌هایی که بودجه کمتری از ذوب آهن داشتند نتایج خوبی گرفته است  و امیدوارم در ذوب آهن که وضعیت بهتری نسبت به دیگر تیم‌ها دارد نتیجه خوبی بگیرد. بر اساس فهرست تارتار بازیکنان را شروع به جذب کردیم. تمامی جذب شده‌ها با نظر مستقیم تارتار بود. در دوره‌‌های قبل هم در هیات مدیره بودم. امسال اولین فصلی است که بازیکنی سفارشی به تیم نیامده و همه بازیکنان  بر اساس معیارهای فنی انتخاب شده‌اند. بعد از اینکه تارتار فهرست مدنظرش را داد. در دو روز اولی که کارمان را شروع کردیم. حتی روز تاسوعا هم در تهران بودیم و نقل و انتقال ما در همان دو روز اول تمام شد. اتفاق خوب دیگر این بود که کمیته نقل و انتقالات تشکیل دادیم.

فریدونی تصریح کرد: به همراه احسانی معاون فنی، گبرلویی معاون مالی، دادفر که عضو هیات مدیره بودند، حیدری وکیل باشگاه؛ یک تیم ۵ نفره در کمیته نقل و انتقالات بودیم و مذاکرات فردی نبود و تمامی مذاکرات و عقد قرارداد در دفتر مرکزی در شرکت ذوب آهن بود. ساختمانی ۵ طبقه بود وقتی که آقایان باهم می رسیدند یا مذاکرات تداخل پیدا می کرد یک نفر طبقه دوم بود و یک نفر طبقه سوم یا چهارم.  شب اول هم مذاکرات تا ساعت ۴ صبح طول کشید. به نظرم اقدام خوبی بود. چون با گذشتن زمان در بازار نقل و انتقالات وسواس تیم و بازیکنان بیشتر می شود.  پیشنهادهای واقعی و غیر واقعی توسط افراد مسئول و غیر مسئول به بازیکنان می شود که تمرکز بازیکنان بهم می خورد. همه این ها باعث می شود که نتوانیم بازیکنان را آنطور که باید و شاید بازیکن جذب کنیم در مدتی که من بودم این از دفعات نادری است که اولین تمرین با همه بازیکنان شروع می شود و این نکته مثبتی برای آماده سازی تیم است.  امیدوارم در ادامه فصل هم خوب باشیم و شرایط خوبی داشته باشیم و نگرانی‌های دو فصل پیش را نداشته باشیم و فصلی آرام را سپری کنیم.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=51718

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.