• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 24660
3

فولادی: برنامه‌های متنوع ورزشی به مناسبت دهه فجر در ستاد نیروهای مسلح برگزار می‌کنیم

  • کد خبر : 69782
  • 14 بهمن 1400 - 22:15
فولادی: برنامه‌های متنوع ورزشی به مناسبت دهه فجر در ستاد نیروهای مسلح برگزار می‌کنیم
بام نیوز: رییس اداره ورزش و آمادگی جسمانی ستاد نیروهای مسلح گفت: به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر برنامه‌های متنوعی در سطح نیروهای مسلح خواهیم داشت و در 2 بخش زنان و مردان مسابقاتی را به انجام می‌رسانیم.

به گزارش بام نیوز، امیر سرتیپ جمشید فولادی، رییس اداره ورزش و آمادگی جسمانی ستاد نیروهای مسلح اظهار داشت: پیشاپیش دهه مبارک فجر را خدمت هم‌میهنان عزیزم تبریک عرض می‌کنم. این جشن مصادف شد با صعود تیم ملی فوتبال مردان ایران به جام جهانی و همچنین قهرمانی تیم فوتسال زنان در تورنمنت کافا که این ۲ افتخار را هم تبریک عرض می کنم.

وی درباره برنامه‌های ورزشی ستاد نیروهای مسلح به مناسبت جشنواره فجر خاطرنشان کرد: برنامه‌های متنوعی در سطح نیروهای مسلح خواهیم داشت و در ۲ بخش زنان و مردان مسابقاتی را به انجام می‌رسانیم. روز چهاردهم بهمن ماه برنامه کوهنوردی داریم که مسوولین و مدیران ارشد نیروهای مسلح در آن شرکت می‌کنند. این همایش در منطقه دارآباد برگزار می‌شود. همچنین در حال حاضر مسابقات آمادگی جسمانی زنان برگزار می‌شود. رقابت‌هایی که تا ۲ روز دیگر ادامه پیدا می‌کند و این رقابت‌ها در رشته‌های آمادگی جسمانی، شنا و تیراندازی برگزار می‌شود. برای روز بیست و یکم بهمن ماه نیز همایش دوی کارکنان وظیفه را داریم که از کهریزک آغاز می‌شود و تا مرقد امام خمینی (ره) ادامه پیدا خواهد کرد.

رییس اداره ورزش و آمادگی جسمانی نیروهای مسلح همچنین بیان داشت: در بهمن‌ماه مسابقات ورزشی دیگری را نیز به انجام خواهیم رساند. رقابت‌هایی در رشته‌های پنجگانه نظامی، آمادگی جسمانی، تکواندو، تنیس روی میز و کاراته که در سطح نیروهای مسلح برگزار می‌شود. روز بیست و چهارم بهمن‌ماه نیز مراسمی برای تقدیر از پیشکسوتان به مناسبت روز ولادت حضورت علی(ع) در زورخانه امام علی(ع) صنایع دفاع برگزار می‌کنیم. همچنین انشالله ورزشکاران و مسوولین نیروهای مسلح در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور به هم خواهیم رساند.

وی درباره برگزاری برنامه کویرنوردی تصریح کرد: پیش‌بینی ما این است که به مناسبت روز جهانی سیزم در تاریخ ۱۸ فوریه یک برنامه کویرنوردی را در یزد داشته باشیم.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=69782

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.