• امروز : سه شنبه, ۸ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 27 February - 2024
کل اخبار 24581
4

فولادی: برنامه‌های متنوع ورزشی به مناسبت دهه فجر در ستاد نیروهای مسلح برگزار می‌کنیم

  • کد خبر : 69723
  • 13 بهمن 1400 - 15:10
فولادی: برنامه‌های متنوع ورزشی به مناسبت دهه فجر در ستاد نیروهای مسلح برگزار می‌کنیم
بام نیوز: رییس اداره ورزش و آمادگی جسمانی ستاد نیروهای مسلح گفت: به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر برنامه‌های متنوعی در سطح نیروهای مسلح خواهیم داشت و در ۲ بخش زنان و مردان مسابقاتی را به انجام می‌رسانیم.

امیر سرتیپ جمشید فولادی، رییس اداره ورزش و آمادگی جسمانی ستاد نیروهای مسلح در گفت‌وگو با بام نیوز اظهار داشت: پیشاپیش دهه مبارک فجر را خدمت هم‌میهنان عزیزم تبریک عرض می‌کنم. این جشن مصادف شد با صعود تیم ملی فوتبال مردان ایران به جام جهانی و همچنین قهرمانی تیم فوتسال زنان در تورنمنت کافا که این ۲ افتخار را هم تبریک عرض می کنم.

وی درباره برنامه‌های ورزشی ستاد نیروهای مسلح به مناسبت جشنواره فجر خاطرنشان کرد: برنامه‌های متنوعی در سطح نیروهای مسلح خواهیم داشت و در ۲ بخش زنان و مردان مسابقاتی را به انجام می‌رسانیم. روز چهاردهم بهمن ماه برنامه کوهنوردی داریم که مسوولین و مدیران ارشد نیروهای مسلح در آن شرکت می‌کنند. این همایش در منطقه دارآباد برگزار می‌شود. همچنین در حال حاضر مسابقات آمادگی جسمانی زنان برگزار می‌شود. رقابت‌هایی که تا ۲ روز دیگر ادامه پیدا می‌کند و این رقابت‌ها در رشته‌های آمادگی جسمانی، شنا و تیراندازی برگزار می‌شود. برای روز بیست و یکم بهمن ماه نیز همایش دوی کارکنان وظیفه را داریم که از کهریزک آغاز می‌شود و تا مرقد امام خمینی (ره) ادامه پیدا خواهد کرد.

رییس اداره ورزش و آمادگی جسمانی نیروهای مسلح همچنین بیان داشت: در بهمن‌ماه مسابقات ورزشی دیگری را نیز به انجام خواهیم رساند. رقابت‌هایی در رشته‌های پنجگانه نظامی، آمادگی جسمانی، تکواندو، تنیس روی میز و کاراته که در سطح نیروهای مسلح برگزار می‌شود. روز بیست و چهارم بهمن‌ماه نیز مراسمی برای تقدیر از پیشکسوتان به مناسبت روز ولادت حضورت علی(ع) در زورخانه امام علی(ع) صنایع دفاع برگزار می‌کنیم. همچنین انشالله ورزشکاران و مسوولین نیروهای مسلح در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور به هم خواهیم رساند.

وی درباره برگزاری برنامه کویرنوردی تصریح کرد: پیش‌بینی ما این است که به مناسبت روز جهانی سیزم در تاریخ ۱۸ فوریه یک برنامه کویرنوردی را در یزد داشته باشیم.

امیر فولادی در پایان درباره برگزاری مسابقات جهانی دانشجویان نظامی گفت: مردادماه سال آینده مسابقات جهانی دانشجویان نظامی را خواهیم داشت که به میزبانی روسیه برگزار می‌شود. از ۳۰ بهمن‌ماه مسابقاتی را در رشته‌های جهت‌یابی، شنا، والیبال، دوومیدانی، پینجگانه نظامی و تیراندازی برگزار می‌کنیم تا نفرات برتر در هر رشته مشخص شوند و تیم‌های این ۶ رشته کار خود را آغاز کنند تا برای مسابقات سال بعد آماده شوند. اردوهای متعددی را در سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ برای این تیم‌ها برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=69723

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.