• امروز : جمعه, ۱۱ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Friday - 1 March - 2024
کل اخبار 24585
1

قربانی رییس فدراسیون تیراندازی شد

  • کد خبر : 70803
  • 01 اسفند 1400 - 21:13
قربانی رییس فدراسیون تیراندازی شد
بام نیوز: «مرتضی قربانی» با کسب ۳۲ رای از ۵۷ رای ماخوذه در مجمع انتخاباتی فدراسیون تیراندازی از امروز برای مدت چهار سال به عنوان رییس این فدراسیون انتخاب شد.

به گزارش بام نیوز، مجمع انتخاباتی فدراسیون تیراندازی پس از یک بار لغو در ٢١ دی، امروز (شنبه) با اساسنامه جدید و به ریاست «سیدمحمد پولادگر» معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و محمود خسروی وفا به عنوان نماینده کمیته ملی پارالمپیک در محل آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

رضا ابوالحسنی، ابراهیم برخورداری، حسین زکی‌زاده، کبری غیاثی، مرتضی قربانی، داود کرمی و حبیب مقصودی نامزدهایی بودند که صلاحیت آنها تایید شده است.

در آغاز سیدمحمدپولادگر گفت: که این مجمع با حضور ٥٧ عضو به طور رسمی شروع شد. تیراندازی از رشته‌های مدال‌آور است که در بازی‌های آسیایی و المپیک روی سکو رفت.

سپس رضا ابوالحسنی بعنوان نخستین نامزد در مدت هفت دقیقه برنامه‌های خود را گزارش داد و بعد از او ابراهیم برخورداری که عضو تیم ملی تپانچه بود و اکنون مدیر کل ورزش و جوانان استان قزوین است برنامه‌های خود را برای اعضا شرح داد. اما وی به نفع مرتضی قربانی کناره‌گیری کرد.

حسین زکی‌زاده داور بین‌المللی تیراندازی و رییس هیات ورزشی استان قزوین سومین نامزد مجمع انتخاباتی هم به نفع قربانی کناره‌گیری کرد.

کبری غیاثی تنها نامزد زن فدارسیون تیراندازی هم برنامه خود را ارایه کرد. وی به ظرفیت زنان و نمایش توانایی آنها در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: استعدادهای زیاد وجود دارد که هنوز در مناطق محروم کشف نشده است.

وی که سابقه فعالیت در رشته تیراندازی دارد در نهایت به نفع قربانی کناره‌گیری کرد.

مرتضی قربانی که تا پیش از ارایه برنامه خود سه نامزد به نفع وی کنار کشیدند گفت: به عنوان نماینده نیروهای مسلح نامزد شدم و هدفم خدمت به ورزش کشور است.

داوود کرمی دیگر نامزد انتخابات گفت: چهار سال عضو هیات رئیسه فدراسیون تیراندازی بودم. عده‌ای متعقدند این رشته ورزشی که نظامیان هم در آن حضور دارند و عده ای دیگر آن را مختص نظامیان می‌دادند.

حبیب مقصودی بعنوان آخرین نامزد برنامه خود را در قالب نماهنگ ارائه کرد.

پس از ارائه گزارش هفت نامزد سه نفر کنارگیری کردند که رقابت بین چهار نفر برگزار شد و قربانی با ٣٢ رای رییس شد و مقصودی ١٨ رای و ابوالحسنی هفت رای کسب کرد.

پیش از این علی دادگر ریاست فدراسیون را برعهده داشت.

نخستین مجامع انتخاباتی فدراسیون‌های ورزشی وزارت ورزش و جوانان دولت سیزدهم با برپایی مجمع انتخاباتی فدراسیون کوهنوردی در ١٢ دی ماه آغاز شد و با اعلام این نهاد ورزشی تاکنون هشت مجمع انتخابات طی دی ماه و بهمن برگزار شد، اما انتخابات فدراسیون دانش‌آموزی، پس از ۲ بار تعویق در سوم اسفندماه برگزار می‌شود و بسکتبال که تاکنون سه بار به تعویق افتاد هنوز زمان برگزاری آن اعلام نشده است.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=70803

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.