• امروز : یکشنبه, ۱۳ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Sunday - 3 March - 2024
کل اخبار 24585
0

قفل کلید مهاجم بوشهری پورتو به لیگ جزیره باز می‌شود؟

  • کد خبر : 81195
  • 28 آذر 1401 - 20:15
قفل کلید مهاجم بوشهری پورتو به لیگ جزیره باز می‌شود؟
بام: یک رسانه انگلیسی از پنج مهاجم به عنوان گزینه های آرسنال برای جانشینی ژسوس نام برده که طارمی نیز یکی از این نفرات است.

به گزارش پایگاه خبری بام، درباره احتمال پیوستن مهاجم ایرانی پورتو به تیمی در انگلیس مطرح شده و پس از اینکه روزنامه آبولا مدعی شد ریو فردیناند کلید انتقال طارمی به لیگ جزیره است، حالا اخباری درباره احتمال حضور او در آرسنال به گوش می رسد.

وب سایت teamtalk با انتشار گزارشی، از گزینه های توپچی ها برای انتقال در زمستان خبر داد. گابریل ژسوس مصدوم شده و چند ماهی را از میادین به دور است. در نتیجه این رسانه پنج گزینه را برای حضور در خط حمله آرسنال معرفی کرده که طارمی نیز یکی از این نفرات است.

در گزارش teamtalk آمده است: پنج گزینه با صرف بودجه نه چندان زیاد برای آرسنال، می توانند در پنجره نقل و انتقالات ژانویه جایگزین گابریل ژسوس شوند. پس از اینکه مهاجم برزیلی در جام جهانی از ناحیه زانو آسیب دید، آرسنال ممکن است در پنجره نقل و انتقالات ژانویه، مهاجم جدیدی را هدف قرار دهد.

ژسوس در تابستان از منچسترسیتی به جمع توپچی ها پیوست و با ثبت پنج گل و ۶ پاس گل طی چهارده بازی در لیگ برتر، تأثیر زیادی در موفقیت های آرسنال داشت. اما ملی‌پوش برزیلی اکنون با مصدومیت مواجه شده و یک دوره طولانی را از میادین به دور است و اگر آرسنال می‌خواهد چالش قهرمانی خود را حفظ کند، ممکن است به جایگزینی نیاز داشته باشد.

مهدی طارمی:
از زمان ترک ریو آوه در تابستان ۲۰۲۰ و پیوستن به پورتو، طارمی خود را به عنوان یکی از مهاجمان برجسته اروپا معرفی کرده است.

او در ۱۱۵ بازی برای تیم سرجیو کونسیسائو ۶۲ گل زده و ۴۳ پاس گل به ثبت رسانده است، از جمله یک ضربه قیچی برگردان خیره کننده مقابل چلسی که جایزه بهترین گل لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۲۰۲۰/۲۱ را به دست آورد.

این مهاجم همچنین استعداد خود را در جام جهانی ۲۰۲۲ به نمایش گذاشت و هر ۲ گل ایران را در جریان شکست ۶ بر ۲ مقابل انگلیس به ثمر رساند و سپس با یک پاس گل دیدنی به رامین رضاییان، زمینه ساز گل دوم ایران در جریان پیروزی ۲ بر صفر مقابل ولز بود.

به گزارش روزنامه پرتغالی اوجوگو، آرسنال اکنون علاقه خود را به طارمی اعلام کرده است. آبولا نیز می افزاید که رویای او بازی در لیگ برتر است و عجله ای برای تمدید قرارداد ندارد.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=81195

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.