• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 24664
1

قهرمانان و مدال آوران کرمانشاه تجلیل شدند

  • کد خبر : 75804
  • 27 خرداد 1401 - 0:02
قهرمانان و مدال آوران کرمانشاه تجلیل شدند
بام نیوز: همایش تجلیل از مدال آوران استان کرمانشاه در آوردگاه های جهانی، آسیایی، بین المللی و المپیک ناشنوایان برگزار و در آن با اهدای لوح و هدیه از قهرمانان و مدال آوران استان تجلیل شد.

به گزارش بام نیوز، مراسم تجلیل از قهرمانان ورزشی استان عصر چهارشنبه با حضور “بهمن امیری مقدم” استاندار کرمانشاه، “مهران تیشه گران” رئیس فدراسیون ناشنوایان، “صابر رحیمی” مدیرکل ورزش و جوانان استان و جمعی دیگر از مسئولان استانی در هتل پارسیان کرمانشاه برگزار شد.

در این مراسم از کیانوش رستمی در وزنه برداری، محمدرسول خطیب در تیراندازی، رضا شهلایی در کوهنوردی، مهرداد صیدی و مسعود رستگار در جودو ناشوایان، شهلا بهروزی راد در قایقرانی معلولان، یدالله محبی در کشتی، کوثر خشنودی کیا در تیروکمان، سارا شیربیگی در فوتبال، هانیه عاشوری در کشتی آلیش، مانی سعیدی در وزنه برداری معلولان و آرشام رمضانی در پینگ پنگ معلولان تجلیل شد.

مسلم خزایی، احسان معصوم زاده، مهدی بخشی، شهاب حبیبی، نوید جهانگرد و شمس الدین شهبازی همپی در فوتبال هفت نفره، پروین یاره و ناهید امیری در کاراته ناشنوایان، فرود حجتی و کیوان رستم آبادی در کشتی ناشنوایان، کوثر اساسه در تکواندو، سامان حیدری، مهدی خدابخشی علی مسکینی، ستایش نادری، آتوسا گشادنژاد و امیررضا برزویی در کاراته، ارشک محبی، بهمن تیموری و حامد رشیدی در کشتی از دیگر قهرمانانی بودند که مورد تجلیل قرار گرفتند.

جواد رحمتی، ثنا صادقی، غزل رشیدی، فاطمه پسندیده و آرین محمدخانی در فوتبال، وانیا یاوری در پینگ پنگ، فاطمه کرمی، آتوسا پروین و آرین سلیمی در تکواندو، مهدی بهرامی آذر در تکواندو معلولان، پژمان یارولی، همایون همتی، امیرفرزام صفری، مرتضی ناظمی، مسعود یاری راد، سبحان احمدی و آرین آسو در دو و میدانی، سامان الفتی و ایوب بسامی در پرورش اندام و پدرام کرم سیما در پاورلیفتینگ نیز دیگر ورزشکارانی بودند که با دریافت لوح و هدیه مورد تجلیل قرار گرفتند.

از دیگر قهرمانان کرمانشاهی که تجلیل شدند می توان به علی سراوند در شنا، کیا قدمی در وزنه برداری، پوریا امیری در بوکس، علی حیاتی و پارسا الوندی در رشته بدمینتون، صابر خسروی در اتومبیلرانی و پریسا گراوندی، آزاده صیدی و اسما فخری در راگبی اشاره کرد.

در این مراسم همچنین “ندا شهسواری” در رشته پینگ پنگ، “کوثر خشنودی کیا در رشته تیروکمان و مهرداد صیدی در رشته جودو ناشنوایان به نمایندگی از ورزشکاران کرمانشاهی به بیان مسائل، مشکلات و انتظارات جامعه ورزشی استان پرداختند.

در استان کرمانشاه بالغ بر ۱۰۰ هزار ورزشکار بیمه شده و بالغ بر ۲۵۰ هزار ورزشکار در حوزه ورزش های همگانی دارد.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=75804

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.