• امروز : سه شنبه, ۸ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 27 February - 2024
کل اخبار 24581
1

قهرمان محمدرضا صفدریان دنیا: به جنگ حریفانی می‌رویم که تا دندان مسلح‌اند/ فقط ۱۰ روز تمرین داشتیم

  • کد خبر : 69671
  • 12 بهمن 1400 - 2:26
قهرمان محمدرضا صفدریان دنیا: به جنگ حریفانی می‌رویم که تا دندان مسلح‌اند/ فقط ۱۰ روز تمرین داشتیم
بام نیوز: قهرمان یخ‌نوردی دنیا گفت: در مسابقات جهانی به جنگ حریفانی می‌رویم که تا دندان مسلح هستند.

به گزارش بام نیوز، محمدرضا صفدریان در مورد قهرمانی‌اش در مسابقات یخ‌نوردی قهرمانی جهان اظهار داشت: ما به جنگ حریفانی می‌رویم که تا دندان مسلح هستند. اگر هم مدالی یا موفقیتی کسب می‌شود با دعای خیر مردم و غیرت خودمان است که می‌توانیم بر این شرایط غلبه کنیم. ایران ۹ سال در مسابقات جام جهانی حاضر شده و سال ۲۰۱۸ هم طلا گرفت، اما تا حالا در مسابقات قهرمانی جهان ما طلا نداشتیم.

وی ادامه داد: در این سه روزی که در سوئیس بودیم خیلی شرایط سختی بود و طلای محسن بهشتی در ماده سرعت اتفاق نادری بود که برای اولین‌ بار افتاد. در ماده سرعت روس‌ها اصلاً اجازه نمی‌دهند کسی نزدیک مدال طلا شود، اما محسن بهشتی در این مسابقات کار بزرگی انجام داد.

قهرمان یخ نوردی دنیا در مورد اینکه با وجود مناطق سردسیر در ایران چرا دیواره‌های یخ‌نوردی نداریم، گفت: تا اینجای کار ورزشکاران توانایی‌شان را نشان دادند و ما در این سالها مدال‌های کمی هم کسب نکردیم، اما از این به بعد نیاز است که وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک نگاه ویژه داشته باشند. ما در این دو سال فقط ۱۰ روز در روسیه تمرین کردیم. روسیه هم رقیب جدی ماست و آنها هم خوشحال نیستند که ما در کشورشان تمرین کنیم و در مسابقات مقابلشان بایستیم.

صفدریان تأکید کرد: یخ‌نوردی ما پتانسیل زیادی دارد و ما می‌توانیم در تمامی رده‌ها چه بانوان چه آقایان مدال بگیریم. فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی در این سالها حامی بوده اما از وزارت ورزش هم انتظار کمک داریم. این را هم بگویم ما حتی پاداش‌های سال ۹۷ و ۹۸ را هنوز نگرفته‌ایم. امیدوارم از این به بعد اتفاق‌های خوبی بیفتد.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=69671

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.