• امروز : چهارشنبه, ۲۳ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Wednesday - 13 March - 2024
کل اخبار 24628
1

قهرمان وزنه‌برداری: یک بار هم حال من را نپرسیدند

  • کد خبر : 10930
  • 11 آذر 1399 - 20:03
قهرمان وزنه‌برداری: یک بار هم حال من را نپرسیدند
به گزارش پایگاه خبری بام نیوز: ملی پوش سابق وزنه برداری گفت: با توجه به اینکه نتیجه تاریخی وزنه برداری در دوره قبلی اتفاق افتاده فدراسیون حسادت می‌کند و اخبار را انتشار نمی‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری بام نیوز: ملی پوش سابق وزنه برداری گفت: با توجه به اینکه نتیجه تاریخی وزنه برداری در دوره قبلی اتفاق افتاده فدراسیون حسادت می‌کند و اخبار را انتشار نمی‌دهد.

سعید محمد پور درخصوص‌ شرایط خود پس از خداحافظی از ورزش اظهار کرد: در حال حاضر مشغول انجام کارهای شخصی‌ام هستم و کم و بیش برای سلامتی خودم ورزش هم می‌کنم. یک مدت که دوباره خواستم حرفه‌ای شروع کنم متاسفانه آسیب دیدگی دستم اذیت کرد؛ البته برای زندگی روز مره مشکلی ندارم اما خب هنگام ورزش فشار که به دستم وارد می‌شد اذیت می‌شدم و احتمال آسیب دیدگی دوباره‌ام زیاد بود و نتوانستم آن طور که باید ادامه بدهم.

او با اشاره به اینکه احتمال دارد به دنیای قهرمانی بازگردد گفت: الان برای سلامتی‌ام ورزش می‌کنم و گاهی هم وزنه‌های سبک بلند می‌کنم؛ اگر ببینم دستم کاملا خوب شده هیچ مشکلی برای بازگشت به وزنه برداری ندارم چون سنم بالا نیست.

او درباره بی توجهی فدراسیون وزنه برداری نسبت به قهرمانان خود گفت: در حال حاضر که من اعلام خداحافظی کردم؛ همان موقع هم که ملی پوش بودم و آسیب دیدم خود فدراسیون گفت پیگیری می‌کند اما کوچکترین حالی نپرسیدند در صورتی که در اردو آسیب دیده بودم؛ نه تنها من با بقیه وزنه برداران هم همین گونه هستند.

قهرمان المپیک لندن در مورد تغییر مدال‌های وزنه برداران ایران پس از مثبت شدن تست دوپینگ برخی ورزشکاران تصریح کرد: من آن زمان مقام پنجم را کسب کردم که پس از این اتفاقات به مدال طلا رسیدم اما این مدال به اندازه زمانی که در خود مسابقه به گردنمان آویخته شود لذت بخش نیست. قطعا هم ما هم مثل مردم ایران خوشحال هستیم اما باز هم می‌گویم آن قدری که در خود مسابقه می‌توانست اتفاق بیافتد لذت نداشت. به هر حال این تقلب توسط وزنه برداران دیگر صورت گرفت اما باز هم خدارا شکر حق به حق دار رسید و افتخار بزرگی نصیب وزنه برداری ایران شد.

محمد پور در خصوص عدم واکنش فدراسیون نسبت به تغییر مدال‌ها گفت: نتیجه‌ای که تیم ملی وزنه برداری با سه مدال طلا و دو نقره کسب کرد؛ حتی کشتی هم تاکنون نتوانسته چنین نتیجه‌ای بگیرد اما متاسفانه فدراسیون هیچ خبری چه در سایت و چه در فضای مجازی منتشر نکرد. من اینستاگرام فدراسیون را که گاهی اوقات اتفاقی نگاه می‌کنم می‌بینم.

او در ادامه افزود: گویا آن هم جزو صفحات اینستاگرام افراد غیرعادی است یعنی فقط دو نفر را فالو کرده که یکی فدراسیون جهانی و دیگری هم یک صفحه وزنه برداری است در صورتی که تیم رئال مادرید با آن همه دنبال کننده؛ حداقل ورزشکاران خودش را در لیست دارد. در حقیقت هیچ کدام از ملی پوشان را دنبال نمی‌کند و حمایتی هم برای قهرمانان‌ در اینستاگرام فدراسیون دیده نمی‌شود. نه تنها مدال من بلکه مدال هر کدام از بچه‌ها که برگشت هیچ خبری منتشر نکردند؛ پس فدراسیون سایت، اینستاگرام و کانال تلگرام را برای چه ساخته است؟ نه تبریکی گفتند و نه اطلاع رسانی انجام دادند.

ملی پوش سابق وزنه برداری ایران گفت: نتایج کسب شده یک افتخار برای کشورمان است و این افتخار را ما در کنار کوروش باقری و با کمک او به دست آوردیم اما احساس می‌کنم فدراسیون حسادت می‌کند و با خود می‌گوید چون این نتایج در فدراسیون قبلی اتفاق افتاده؛ روی این نتیجه تاریخی مانور ندهیم تا تبلیغ نشود. ورزشکاران که هیچ، حتی تمام مردم هم می‌دانند کوروش باقری یک مربی تمام عیار است و نه تنها در ایران بلکه در سطح دنیا به عنوان یکی از بهترین مربیان در تاریخ وزنه برداری شناخته می‌شود. تیم ملی حدود ۶ سال بود که افت زیادی داشت و هیچ کس به فکر مدال بزرگسالان در مسابقات جهانی نبود؛ در مسابقات آسیایی برای وزنه برداران برای کسب مدال می‌رفتند اما در مسابقات جهانی ما را به شکل توریست می‌دیدند که باقری آمد و تحول بزرگی ایجاد کرد.

محمد پور در پایان صحبت‌های خود گفت: در همین المپیک ریو که بدنه تیم برای زمان مربیگری کوروش باقری بود، فدراسیون من و نواب نصیر شلال را نتوانست حفظ کند حتی در المپیک توکیو هم که قرار است برگزار شود دو مدعی اصلی داریم که باز هم برای همان زمان است و در حقیقت فدراسیون هیچ کاری انجام نداده. درهر صورت این افتخاری است که به دست آمده و به نظرم رسانه‌ها باید اخبار را از فدراسیون به عنوان متولی این رشته نقل کنند اما اصلا این گونه نیست.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=10930

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.