• امروز : سه شنبه, ۸ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 27 February - 2024
کل اخبار 24581
1

قول پاداش وزیر ورزش برای تیم ملی والیبال ناشنوایان

  • کد خبر : 53764
  • 24 شهریور 1400 - 2:30
قول پاداش وزیر ورزش برای تیم ملی والیبال ناشنوایان
بام نیوز: وزیر ورزش و جوانان در حاشیه مراسم بدرقه تیم ملی والیبال ناشنوایان به مسابقات قهرمانی جهان ایتالیا گفت: برای افزایش انگیزه والیبالیست‌های اعزامی به قهرمانی جهان ایتالیا، هر پاداشی که توسط هیات رییسه فدراسیون مصوب شود، پرداخت خواهیم کرد.

به گزارش بام نیوز، حمید سجادی در جمع خبرنگاران ضمن تشکر از رسانه‌ها برای رسمیت دادن به ورزش ناشنوایان، گفت: مراسم بدرقه خوبی امروز با حمایت فدراسیون ناشنوایان، نمایندگان مجلس و اعضای هیات رییسه این فدراسیون انجام شد که جای تقدیر و تشکر دارد.

او گفت: من قبلا هم از فدراسیون ناشنوایان بازدیدی به صورت غیررسمی داشتم و معتقدم امکاناتی که در اختیار ورزشکاران ناشنوا قرار دارد کافی نیست و باید بیش‌تر مورد توجه قرار بگیرند.

سجادی خاطرنشان کرد: برگزاری چنین مراسمی هویت دادن به ورزشکارانی است که قرار است در سطح جهانی رقابت کنند که کار سختی است.

وی خاطرنشان کرد: عمر قهرمانی پس از ۵ یا ۱۰ سال به پایان می‌رسد و باید بتوانیم شرایطی را برای بهبود کیفیت زندگی این افراد فراهم کنیم. وظیفه من است که در جهت بهبود کیفیت تمام افرادی که دچار معلولیت هستند، تلاش مضاعفی داشته باشیم.

سجادی هم‌چنین درباره اختصاص پاداش برای تیم ملی والیبال ناشنوایان اعزامی به قهرمانی جهان، افزود: هر پاداشی که در این زمینه به تصویب اعضای هیات رییسه فدراسیون برسد، به عنوان بدرقه راه این افراد تقدیم خواهم کرد تا امیدوارتر از گذشته در مسابقات قهرمانی جهان شرکت کنند.

وزیر ورزش پیرامون این پرسش که آیا برنامه‌ای برای پیست های اسکی نیز دارید؟ خاطرنشان کرد: در این خصوص قرار است هفته آینده جلسه‌ای را با فدراسیون اسکی و شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی داشته باشیم تا این پیست‌ها از حالت فرسودگی و غیراستاندارد بودن خارج شوند.

او در پایان هم‌چنین درباره وضعیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نیز گفت: به‌زودی مراحل واگذاری این دو باشگاه به بخش خصوصی انجام خواهد شد، البته تصمیم درباره وضعیت مدیریتی این دو باشگاه بستگی به نظر کارشناسان و اعضای هیات مدیره این دو باشگاه دارد.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=53764

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.