• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 24664
1

لزوم تقویت زیرساخت‌های گردشگری پلدختر

  • کد خبر : 84355
  • 12 اسفند 1401 - 13:11
لزوم تقویت زیرساخت‌های گردشگری پلدختر
بام: نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی گفت: علت اینکه معمولاً محل عبور گردشگران هستیم این بوده که زیرساخت‌های خوبی نداریم که لازم است آن‌ها را تقویت کنیم.

سیدحمیدرضا کاظمی در گفت‌وگو با بام با اشاره به دیدارش با وزیر میراث فرهنگی و دعوت از ایشان برای سفر به لرستان و شهرستان پلدختر، اظهار کرد: امیدواریم با این سفر بتوانیم برای رونق گردشگری در استان و منطقه کارهایی انجام دهیم.

وی ادامه داد: لرستان عموماً یک مقصد گردشگری است هم طبیعت زیبا و هم آثار باستانی دارد ولی پلدختر با توجه به پل‌های تاریخی مانند کلهر، سیمره، پلدختر و پل‌های دیگر، رودخانه‌های جاری کشکان و سیمره که در کنار آن عبور می‌کنند، آبشار افرینه، غار کوگان، غار کلمانکره و تالاب‌های ۱۱ گانه، محل عبور گردشگران هستیم.

کاظمی بیان کرد: علت آن نیز این است که زیرساخت لازم و مورد نیاز را ایجاد نکردیم که از وزیر دعوت کردم که با حضور خود در شهرستان این کاستی‌ها را به عینه ببیند و بتوانیم برای گردشگری که عبور می‌کند زیرساخت ایجاد کرده باشیم.

نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی افزود: در حال حاضر که در شمال استان برف و یخبندان است در جنوب استان شاهد هوای بهاری هستیم و به وضوح می‌توان گفت که اقلیم چهار فصل داریم که مردم می‌توانند از آن استفاده کنند.

وی تصریح کرد: شما نیز به عنوان رسانه رسالت دارید که این ظرفیت‌ها را به مردم معرفی کنید.

کاظمی اضافه کرد: بحث زمین لغزش سیمره را داریم که می‌تواند ثبت جهانی شود که سال‌ها قبل بر اثر آن یک کوه ریزش کرده و این تالاب‌ها ایجاد شده‌اند اگر بتوانیم این ظرفیت را معرفی کنیم حتی از تمام دنیا برای دیدن این تالاب‌ها می‌آیند.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=84355

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.