• امروز : پنجشنبه, ۱۰ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Thursday - 29 February - 2024
کل اخبار 24585
1

لندفیل سراوان درخت‌کاری می‌شود

  • کد خبر : 84596
  • 24 اسفند 1401 - 0:01
لندفیل سراوان درخت‌کاری می‌شود
بام: نماینده عالی دولت در استان گیلان با بیان اینکه دولت سیزدهم به وعده‌های داده شده صادق است، گفت: طبق وعده‌ای که به مردم این منطقه داده شد در روزهای آتی درختکاری در سراوان آغاز می‌شود و این منطقه را به طبیعت برمی‌گردانیم.

به گزارش بام، اسدالله عباسی امروز در حاشیه بازدید از محل اجرای طرح ساماندهی لندفیل سراوان، اجرای دیواربندی محوطه انباشت زباله و تصفیه‌خانه شیرابه‌های سراوان و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در حال حاضر پیمانکار برای محوطه‌سازی قسمت فوقانی دپوی زباله، پنج درصد از برنامه زمان‌بندی جلوتر است، اظهار کرد: امیدوارم پیشرفت کار ساماندهی لندفیل سراوان با همین جدیت حفظ شود تا علاوه بر ساماندهی محیطی، زمینه  کاهش شیرابه و همچنین تصفیه  کامل آن فراهم آید.

وی با تاکید بر لزوم اتمام هرچه سریعتر دیواره‌سازی قسمت تحتانی دپوی زباله سراوان گفت: اتمام این دیواره سازی، سیمای کلی طرح را در راستای احیای طبیعی فضا تکمیل می‌نماید و موجب می‌شود آسیب‌های محیط زیستی ناشی از دفع غیربهداشتی زباله در سراوان ترمیم شود.

نماینده عالی دولت در استان گیلان با اشاره به اجرای نهال و درخت‌کاری بر روی لندفیل سراوان بیان کرد: به متولیان شهرداری دستور می‌دهم که هرچه سریعتر فرایند کاشت نهال و احیای پوشش‌های گیاهی را در چهار و نیم هکتار از فضای آماده شده بر روی لندفیل سراوان آغاز کنند.

عباسی با بیان اینکه دولت سیزدهم به وعده‌های داده شده صادق است، افزود: طبق وعده‌ای که به مردم این منطقه داده شد در روزهای آتی درختکاری در سراوان آغاز می‌شود و این منطقه را به طبیعت برمی‌گردانیم.

وی یکی از ویژگی‌های بارز دولت سیزدهم را وفا به عهد و اجرای درست و صحیح وظایف خود دانست و گفت: در راستای عمل به قول خود پس از طی فرآیند تعیین پیمانکار از آبان ماه امسال، با مشخص شدن پیمانکار کار در این منطقه آغاز شد.

به گفته استاندار گیلان، مصالح و امکانات در اختیار پیمانکار  قرار گرفته و شیرابه‌ها در حال کنترل است، ۲ خط تولید کودآلی نیز به مجموعه اضافه و پردازش شده و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

عباسی با بیان اینکه در آینده‌ای نزدیک ۱۰۰ درصد تفکیک زباله از مبدا را اجرایی می‌شود، افزود: در مورد تفکیک زباله از مبدا نیز اقدامات خوبی انجام شده که امیدواریم با همکاری مردم بتوانیم ۱۰۰ درصد تفکیک زباله از مبدا را اجرایی کنیم.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=84596

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.