• امروز : یکشنبه, ۱۳ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Sunday - 3 March - 2024
کل اخبار 24585
2

لیگ برتر ووشو اولین رویداد رسمی دنیا در دوران کرونا است

  • کد خبر : 22162
  • 11 بهمن 1399 - 23:39
لیگ برتر ووشو اولین رویداد رسمی دنیا در دوران کرونا است
بام نیوز: رئیس فدراسیون ووشو گفت: بعد از یک وقفه طولانی شاهد برگزاری رقابتهای لیگ برتر ووشو به عنوان اولین و تنها رویداد رسمی این رشته در دنیا هستیم

امیر صدیقی رئیس فدراسیون ووشو با بیان این مطلب به خبرنگاربام نیوز گفت: با همکاری خوب باشگاههای ورزشی و برنامه ریزی خوب سازمان لیگ موفق شدیم مسابقات برتر ووشو مردان را با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی و مقررات مربوطه در حال برگزاری است.

صدیقی افزود: تمام ووشوکاران، مربیان، مسئولان تیم‌ها، داوران و عوامل برگزاری تست کرونا داده و خدا را شکر همه تست‌ها هم منفی بوده است. با توجه به شرایط پیش بینی شده، نحوه تردد، اقامت و حضور در سالن مسابقات به نحوی است که همه در قرنطینه کامل هستند و کسی اجازه خروج از آن را ندارد و امیدوارم با رعایت تمام نکات مورد نظر و الزام استفاده ماسک در تمام اوقات غیر از زمان مبارزه، مشکلی پیش نیاید.

وی در مورد کیفیت برگزاری مسابقات گفت: بعد از یک سال وقفه در برگزاری مسابقات به دلیل شرایطی خاصی که شیوع ویروس کرونا ایجاد کرد، این اولین رویداد رسمی است که قهرمانان، مربیان و داوران وارد میدان می‌شوند و همین موضوع انگیزه و شادابی خوبی را به جامعه ووشو تزریق کرده است و با توجه به نحوه برگزاری مسابقات که سعی کردیم با شرایط بسیار جدید برگزار کنیم که بازخورد خوبی داشته است.

رئیس فدراسیون ووشو در پایان گفت: در طول یکسال گذشته هیچ رویدادی رسمی در این رشته در سطح دنیا برگزار نشده است و لیگ برتر ووشو ایران اولین رویداد رسمی در سراسر جهان است و بعد از پایان رقابتها گزارش کامل را به فدراسیون جهانی در این زمینه ارسال خواهیم کرد.

لیگ برتر ووشو باشگاههای کشور پنجشنبه گذشته در سالن آکادمی ملی ووشو آغاز و تا روز سه شنبه ادامه خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=22162

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.