• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 24660
3

متنی زیبا تقدیم به همه کوهنوردان

  • کد خبر : 41993
  • 30 اردیبهشت 1400 - 23:02
متنی زیبا تقدیم به همه کوهنوردان
انجمن پزشکی کوهستان: هرگز دلباخته ی دختر و پسری که عاشق طبیعتگردی و کوهنوردی و ماهیگیریه نشوید چون موهایش نامرتب، پوستش همیشه آفتاب‌سوخته و هر قسمتی از بدنش جای زخم و نیش است که برای هر کدام از آنها، یک داستان برای گفتن دارد.

حال و هوای کوهنوردان

هرگز دلباخته ی دختر و پسری که عاشق طبیعتگردی و کوهنوردی و ماهیگیریه نشوید چون موهایش نامرتب، پوستش همیشه آفتاب‌سوخته و هر قسمتی از بدنش جای زخم و نیش است که برای هر کدام از آنها، یک داستان برای گفتن دارد.
مبادا دلباخته و شیفته ی همچین دختر و پسری بشوید،چون راضی نگه داشتنش خیلی سخت است به ماشین جدیدتان یا ساعت رولکسی که خریدید هیچ اهمیتی نمیدهد. به جای گوش دادن به پز دادن‌های شما و دیگران ترجیح میدهد از یک صخره بالا برود یا اینکه از فراز یک صخره به دریاچه ای بپرد .
اهل مهمانی های پرزرق و برق و عجیب و غریب و این حرفا نیست، چون میداند یک آخر هفته در شهر ماندن یعنی از دست دادن فرصت رفتن به جاهای جدید. مثل ربات کار نمیکند بلکه بیرون میرود تا ببیند دنیا براش چه چیزی دارد و چه چالشهایی را امروز باید از پسشون برآید. با ریتم تنبک درونی خودش میرقصد؛ ساعت ندارد بلکه روزهایش را ماه و خورشید تعیین میکنن. نظر خودش را خیلی رک و پوست‌کنده میگوید هیچ وقت سعی نمیکند پدرومادر یا دوستانت را تحت تاثیر قرار بدهد. احترام سرش میشود ولی سر یک سری مسائل، مثلا آزادی، مسئولیت اجتماعی، میهن‌پرستی، حقوق حیوانات و محیط زیست, رقص و موسیقی و جایگاه زنان حساس است، خیلی رک هست و ممکنه به اطرافیانت بر بخورد.
بندرت و در بیشتر موارد اصلا به شما نیازی نخواهد داشت. میداند چگونه چادرش را بزند و گلیم خودش را از آب بیرون بکشد. میداند چگونه ۲ تا کوله ی سنگینش را خودش بیارود و اگرم بهش پیشنهاد کمک بدهی حسابی بهش بر میخورد. خیلی مستقل است و براش مهم نیست اگر شما باهاش همسفر بشوید یا نشوید یادش میرود وقتی به مقصدش رسید به شما خبر بدهد. سرش شلوغ هست، مشغول زندگی کردن در زمان حال است! با غریبه‌ها حرف میزند هرکجا که میرود آدمای باحال زیادی را پیدا میکند که درکش میکنند و همان رویاها را در سر دارند .
پس هیچ وقت با چنین دختر و پسری وارد رابطه نشوید مگر اینکه بتوانید پا به پایش بروید و پایه ا‌ش باشید. و اگر خدای نکرده، کاملا ناخودآگاه، عاشق یکی از این دختر و پسرا شدید، اصلا فکرش را هم نکنید که میتوانید در خانه، بندشان کنید چراکه یک روح عصیانگر و بلند پرواز را هیچگاه نمی توان به بند کشید ….

 

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=41993

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.