• امروز : دوشنبه, ۷ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Monday - 26 February - 2024
کل اخبار 24573
0

مجازات سنگین برای عامل جنجال نژادی پاریس

  • کد خبر : 13197
  • 20 آذر 1399 - 6:58
مجازات سنگین برای عامل جنجال نژادی پاریس
بام نیوز: به نظر می‌رسد داور چهارم بازی پاری سن ژرمن و استانبول باشاک شهیر در آستانه یک محرومیت سنگین قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبر بام نیوز: شب گذشته در یکی از جنجالی ترین بازی های تاریخ لیگ قهرمانان اروپا پاری سن ژرمن میزبان استانبول باشاک شهیر بود اما این مسابقه بیشتر از ۲۰ دقیقه طول نکشید. ماجرا از این قرار بود که داور چهارم مسابقه خطاب به داور وسط از عبارت “بازیکن سیاهپوست را اخراج کن” استفاده کرده و این موضوع به گوش نیمکت تیم ترکیه ای رسیده است؛ موضوعی که باعث شد مسابقه متوقف شود و بازی ادامه پیدا نکند چرا که دو تیم زمین را ترک کردند.

در همین ارتباط تایید شده که یوفا امروز یک هیئت بازرسی اخلاقی و انتظامی را برای تحقیق درباره اتفاقات رخ داده، تشکیل داده است. بر این اساس آنها درباره صحت و سقم اتفاقات رخ داده در پاریس تحقیق خواهند کرد تا خطاکاران در این قضیه مشخص و مجازات شوند.

طبق ماده ۱۴ آیین نامه انضباطی یوفا که برای مقامات مسابقه و همچنین بازیکنان اعمال می شود هر فردی که به هر دلیلی از رنگ پوست، نژاد، مذهب، منشا قومی، جنسیت یا گرایش جنسی به منظور خدشه وارد کردن به حیثیت انسانی افراد استفاده کند با محرومیت ۱۰ جلسه ای مواجه خواهد شد.

اکنون گاردین مدعی شده که هیئت تعیین شده از سوی یوفا تحقیقات جدی خود را در این زمینه آغاز کرده اما شواهد حاکی از آن است که داور چهارم مسابقه دیشب محکوم خواهد شد و با محرومیت ۱۰ جلسه ای روبرو می شود.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=13197

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.