• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 24664
1

مجموعه ورزش‌های ساحلی در جزیره خارک ساخته می‌شود

  • کد خبر : 84367
  • 12 اسفند 1401 - 19:21
مجموعه ورزش‌های ساحلی در جزیره خارک ساخته می‌شود
بام: مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: به زودی عملیات اجرایی مجموعه ورزش‌های ساحلی در جزیره خارک آغاز می‌شود.

کمال صالح احمدی در گفت‌وگو با بام اظهار کرد: در سفر دوم رئیس جمهوری به استان چندین پیشنهاد برای احداث زیرساخت‌های ورزش‌های ساحلی در مناطق گوناگون استان به هیات دولت ارائه می‌شود که با احداث این زیرساخت‌ها بوشهر به عنوان یکی از قطب‌های ورزش‌های آبی و ساحلی در کشور و منطقه مطرح خواهد شد.

وی تصریح کرد: به زودی عملیات اجرایی مجموعه ورزش‌های ساحلی در جزیره خارک آغاز می‌شود و در کنار مجموعه‌های ورزشی استان در شهرستان‌های بوشهر، گناوه و کنگان، امکانات لازم برای توسعه ورزش‌های آبی و ساحلی در استان فراهم می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر با اشاره به استقبال از برگزاری مسابقات لیگ برتر والیبال ساحلی کشور در استان‌ها به ویژه در استان‌های ساحلی بیان کرد: با برگزاری لیگ در استان‌ها شاهد رشد و توسعه این ورزش‌ها و استقبال جوانان و نوجوانان به این ورزش‌ها در کشور و استان‌های ساحلی خواهیم بود.

صالح احمدی گفت: در حال حاضر حداقل دو مجموعه ساحلی استاندارد در استان وجود دارد و در تمام شهرهای استان حتی شهرستان‌های دور از ساحل برنامه‌های لازم برای احداث مجموعه‌های ورزشی ساحلی تدوین شده که امید می‌رود این برنامه‌ها به توسعه ورزش‌های ساحلی در استان منجر شود.

وی با تقدیر از برگزار کنندگان لیگ ساحلی در استان بوشهر اظهار کرد: لیگ والیبال ساحلی از لیگ‌های نوپا است و توجه ویژه ریاست فدراسیون والیبال و جدیت هیات والیبال استان به استقبال ورزشکاران استان از والیبال ساحلی کمک کرده است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر افزود: برگزاری این مسابقات در استان‌ها کارگاه همگانی آموزشی است که در اختیار ورزشکاران این رشته است و می‌تواند در علاقه‌مندی نوجوانان و جوانان به والیبال ساحلی موثر باشد.

صالح احمدی گفت: استان‌های ساحلی با تجربه برگزاری این مسابقات می‌توانند در رشد و توسعه این ورزش موثر باشند که در نهایت توسعه ورزش‌های ساحلی در استان‌های دارای توانمندی‌های ساحلی به جذب طیف‌های گوناگون ورزشکاران کمک می‌کند.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=84367

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.