• امروز : پنجشنبه, ۱۰ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Thursday - 29 February - 2024
کل اخبار 24585
2

مجیدی: فجر از تیم های دونده و خوب لیگ است/ اگر بازی ژستد را ندیده بودم چطور انتخابش کردم؟

  • کد خبر : 61552
  • 14 آبان 1400 - 9:58
مجیدی: فجر از تیم های دونده و خوب لیگ است/ اگر بازی ژستد را ندیده بودم چطور انتخابش کردم؟
بام نیوز: سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: فجر سپاسی تیمی جوان، بسیار خوب و دونده است و بازی سختی در پیش داریم.

به گزارش خبرنگار بام نیوز، فرهاد مجیدی در نشست خبری قبل از بازی با فجرسپاسی اظهار داشت: شرایط تیم ما بسیار خوب است و بازیکنانم برای بازی فردا آماده هستند. فجر سپاسی تیمی جوان، بسیار خوب و دونده است. فکر می کنم دیدار سختی در پیش داریم و امیدوارم بتوانیم با یک بازی خوب هوادارانمان که به استقبال تیم آمدند را خوشحال کنیم.

وی با بیان اینکه مصدوم و محروم ندارد، در خصوص اینکه ژستد در چه پستی بازی می کند و آیا بازی او را دیده یا خیر، گفت: اگر را ندیده بودم، چطور او را انتخاب کردم؟ مسابقه فردا را می بینید و متوجه می شوید در چه پستی بازی می کند.

سرمربی تیم استقلال در خصوص صعود فجر سپاسی به لیگ برتر عنوان کرد: شیراز یکی از شهرهای مورد علاقه من است و خیلی خوشحال هستم که مردمان خوب و مهربان آن تیمی در لیگ برتر دارند. امیدوارم مسئولان هم به این تیم اهمیت بدهند.

وی ادامه داد: وقتی دیدارهای این تیم را آنالیز می کردیم متوجه شدیم که اصلا زمین خوبی ندارند. این برای شیراز زشت است که یک زمین در حد لیگ برتر ندارد. فجر را تیم خوب، جوان و دونده ای دیدم و یکی از تیم های خوب لیگ است.

مجیدی در خصوص اینکه با گذشت ۳ هفته هنوز تیمی کیفیت خوبی نشان نداده و فکر می کند استقلال از چه هفته ای بازی های خوبش را ارائه می دهد، گفت: در استقلال بازیکنان جدیدی حضور پیدا کردند و چند هفته ای طول می کشد که تیم ما به شرایط آرمانی برسد. مطمئنا هفته به هفته بهتر می شود و نتایج بهتری می گیرد و بهتر هم بازی خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=61552

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.