• امروز : جمعه, ۱۱ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Friday - 1 March - 2024
کل اخبار 24585
0

محمد اسماعیل نقی پور به جمع ۲۱ بازیکن انتخاب شده تیم ملی والیبال نوجوانان راه یافت

  • کد خبر : 63552
  • 05 آذر 1400 - 17:25
محمد اسماعیل نقی پور به جمع ۲۱ بازیکن انتخاب شده تیم ملی والیبال نوجوانان راه یافت
بام نیوز: سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان 21 بازیکن را به دومین اردوی آماده‌سازی این تیم دعوت کرد که این اردو از در کمپ فدراسیون والیبال آغازشده و به مدت دو هفته ادامه خواهد داشت.

به گزارش بام نیوز، سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ۲۱ بازیکن را به دومین اردوی آماده‌سازی این تیم دعوت کرد که این اردو از در کمپ فدراسیون والیبال آغازشده و به مدت دو هفته ادامه خواهد داشت.

محمد وکیلی درباره محور تمرینات نخستین اردوی تیم ملی نوجوانان، گفت: در اردوی نخست محور تمرینات بیشتر آموزش تکنیک تمرینات با وزنه و از سوی دیگر شناخت توانایی بازیکنان برای رسیدن به ترکیب نهایی بود که بر این اساس ۲۱ بازیکن به اردوی دوم دعوت شدند.

وی ارتقای سطح تکنیک بازیکنان را از دیگر محورهای تمرینات در اردوی نخست دانست و گفت: روزی دو نوبت تمرین برگزار شد که صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۳ و عصرها از ساعت ۱۵ تا ۱۹ در سالن فدراسیون بازیکنان تمرین کردند. دعوت شدگان هر چهار روز تمرین، یک روز نیز استراحت داشتند.

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان، تصریح کرد: در اردوی نخست همچنین از ۴۵ بازیکن باقی مانده از مرحله گزینش، تست‌ گرفته شد تا در نهایت پرونده این موضوع نیز با تست از یک هزار ۴۵۲ بازیکن بسته شود.

اسامی بازیکنان دعوت شده به دومین اردوی آماده‌سازی تیم ملی والیبال نوجوانان پسر به قرار زیر است:

عمران گوگجه‌لی، محمد بوژمهرانی، سامان بهاء‌الدینی، محمدرضا آل جلیل، ابوالفضل مهدیان، آرمین قلیچ‌نیازی، محمدمانی علیخانی، امید سقلی، مرتضی نریمانی، محمداسماعیل نقی‌پو از بوشهرر، سیدحسین زمانی، آرین محمودی‌نژاد، طاها بهبودنیا، امیرعلی دولتی، علیرضا قربان‌کاسه‌گر، سامان میلانلویی، حامد شمسینی، سام مرادی، سیدمرتضی طباطبایی، امیرحسین سیاه‌منصوری و علیرضا قنبرپور

حسین سلیمانی به عنوان سرپرست و حسین دوجی، حسام نائیجی و یاشار جوادی به عنوان مربیان در این اردو حضور دارند.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=63552

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.