• امروز : یکشنبه, ۲۰ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Sunday - 10 March - 2024
کل اخبار 24610
1

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر: توسعه زیرساخت های ورزش های ساحلی از اولویت های استان بوشهر است

  • کد خبر : 81165
  • 27 آذر 1401 - 20:30
مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر: توسعه زیرساخت های ورزش های ساحلی از اولویت های استان بوشهر است
بام: مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: یکی از سیاست های اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر توسعه زیرساخت های ساحلی به عنوان اولویت های ورزشی در سطح شهرستان‌های ساحلی استان است.

به گزارش پایگاه خبری بام، مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر در آیین اختتامیه لیگ برتر فوتبال ساحلی جوانان کشوردر شهرستان گناوه گفت: یکی از سیاست های اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر توسعه زیرساخت های ساحلی به عنوان اولویت های ورزشی در سطح شهرستان‌های ساحلی استان است.

کمال صالح احمدی افزود: در این ارتباط، بزودی در جزیره خارگ احداث مجموعه ورزشی ساحلی با حمایت و پشتیبانی وزارت نفت، نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای و بخشدار این منطقه برای شهرستان های ساحلی استان پیش بینی شده است.

وی بیان کرد: طبق برنامه ریزی به عمل آمده تلاش داریم که این مجموعه قابلیت برگزاری مسابقات رسمی و ملی و بین المللی را داشته باشد.

صالح احمدی با تبریک موفقیت نماینده گناوه در مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی جوانان کشور عنوان کرد: باتوجه به قهرمانی این تیم در کشور و راه یابی به مسابقات جهانی به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران، مساعدت خوبی خواهیم کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر از متولیان و حمایت کنندگان برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور در شهرستان گناوه از جمله شورای اسلامی شهر و شهرداری، هیات فوتبال، اسپانسرها و ورزش و جوانان گناوه تقدیر کرد.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=81165

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.