• امروز : جمعه, ۱۱ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Friday - 1 March - 2024
کل اخبار 24585
1

مراسم معارفه رئیس هیات تکواندو شهرستان جم برگزار شد

  • کد خبر : 78241
  • 28 مرداد 1401 - 15:10
مراسم معارفه رئیس هیات تکواندو شهرستان جم برگزار شد
بام: با ابلاغ حکم رئیس هیات تکواندو استان بوشهر ،حبیب سلیمان شعار سکاندار هدایت هیات تکواندو شهرستان جم شد .

 

مهدی ملاح زاده در گفتگو با پایگاه خبری بام اظهار داشت: طی مراسمی که در محل هیات تکواندو استان برگزار شد ، حبیب سلیمان شعار مسئول ورزش پتروشیمی جم به عنوان رئیس هیات تکواندو شهرستان جم معرفی شد.

رئیس هیات تکواندو استان بوشهر تصریح کرد: در این مراسم ، سید جلال سید مردانی رئیس هیات استان، طی سخنانی اظهارکرد ؛ تکواندو جم همواره جزو یکی از مستعدترین شهرستانها برای این ورزش المپیکی می باشد و علاقمندان بسیاری را دارد.

وی افزود : پتانسیل موجود در سطح این شهرستان بسیار خوب است و می بایست با یک برنامه و مدیریت مناسب در جهت رشد و ارتقاء بیشتر، آن را هدایت کنیم.

سید مردانی ادامه داد : تکواندو یک ورزش انفرادی می باشد و لی پیشرفت آن در جمع و با انسجام گروهی است و می بایست همه دست به دست هم بدهیم و برای پیشبرد آن گام های موثری برداریم ، باید همه در کنار هم و با همدلی کارهارو پیش ببریم.

حبیب سلیمان شعار نیز در این جلسه از توجه و حمایت رییس هیات تکواندو استان بوشهر قدردانی نمود و بیان کرد : تشکیل بانک اطلاعاتی دقیق، نظارت بر نحوه فعالیت مربیان و باشگاه ها، استعدادیابی و استفاده مطلوب از امکانات ورزشی و مدیریتی، بها دادن به ورزشکاران و تجلیل از قهرمانان شهرستان، استفاده از تمامی ظرفیت‌های شهرستان، تلاش برای ارتقای جایگاه هیات تکواندو شهرستان جم در استان و کشور ، شناسایی نقاط ضعف و مشکلات این رشته ورزشی و ارائه راه حل برای آنها را از جمله دیگر برنامه های این هیات دانست.

سلیمان شعار درپایان گفت: امید است باهمدلی و انسجام مسیر پیشرفت این ورزش پرطرفدار جم،در استان، کشور و حتی رویداد های بین المللی فراهم کنیم.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=78241

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.