• امروز : دوشنبه, ۷ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Monday - 26 February - 2024
کل اخبار 24581
1

مربی تیم ملی تکواندو: برترین‌های لیگ به تیم ملی دعوت می‌شوند

  • کد خبر : 16818
  • 16 دی 1399 - 19:52
مربی تیم ملی تکواندو: برترین‌های لیگ به تیم ملی دعوت می‌شوند
بام نیوز: مربی تیم ملی تکواندو بزرگسالان گفت: قهرمانان ایرانی همیشه با غیرت و تعصب در مسابقات حاضر می‌شوند و اگر در المپیک با همان کیفیت حضور یابند، به طور حتم مدال خواهند گرفت.

به گزارش پایگاه خبری بام نیوز: علی‌محمد بسحاق در خصوص حضور ملی پوشان در رقابت های لیگ برتر تکواندو، اظهار داشت: اردوی تیم ملی تکواندو با نظر مساعد ستاد مقابله با کرونا در ورزش از شهریور شروع شد. یک اردوی ۴۵ روزه و دو اردوی یک ماهه با حضور شش ملی‌پوش که دو نفر سهمیه کسب کرده بودند را در این چند ماهه داشتیم. با فاصله بین این اردوها هم بچه ها استراحت کردند. از فردا هم شش ملی‌پوش‌مان به تیم‌های لیگی خودشان ملحق می‌شوند تا در مرحله اول مسابقات لیگ برتر تکواندو حضور یابند. بعد از پایان مرحله اول این رقابت ها از ۲۷ دی مجدداً اردوی آماده سازی تیم ملی شروع می‌شود.

مربی تیم ملی تکواندو: برترین‌های لیگ به تیم ملی دعوت می‌شوند

وی افزود: نفراتی که بتوانند نظر مثبت کادر فنی تیم ملی تکواندو را در پیکارهای لیگ برتر جلب کنند به اردو فراخوانده خواهند شد تا با آمادگی مناسب و ایده‌آل به مسابقات قهرمانی آسیا درلبنان اعزام شوند.

بسحاق در پاسخ به این سوال که آیا در بازی‌های المپیک توکیو مدالی کسب خواهیم کرد، گفت: میرهاشم حسینی و آرمین هادی‌پور در یک ماراتن سخت چهار ساله با تمام رقیبان سطح اول دنیا، چندین بار مسابقات دادند و جز شش نفر برتر قرار گرفتند تا در نهایت سهمیه بازی‌های المپیک توکیو را کسب کردند. البته تعویق یک‌ساله این بازی‌ها اصلا خوب نبود. ولی قهرمانان ایرانی همیشه با غیرت و تعصب که در مسابقات گزینشی و گرندپری‌ها حاضر می‌شوند و اگر در بازی‌های المپیک با همان کیفیت حضور یابند، به طور حتم مدال خواهند گرفت. باید همه مردم ورزشکاران و قهرمانان خودشان را دعا کنند. در این چند ماه باقی‌مانده هم رسانه‌ها و مطبوعات از تیم‌های اعزامی به بازی‌های المپیک حمایت کنند چون از نظر روحی و روانی تاثیر بسزایی روی ملی‌پوشان خواهد داشت.

وی ادامه داد: بعد از رشته‌های مدال‌آور کشتی و وزنه برداری در المپیک، تکواندو هم به عنوان سومین رشته در کشورمان انتظارات را برای کسب مدال زیاد کرد. گرفتن مدال در المپیک کار سختی است. باید ببینیم در طول چهار سال برای تیم‌های ملی چه کارهایی انجام دادیم و سپس خروجی آن را ببینیم. تمام دنیا روی تیم‌های ورزشی خودشان برنامه ریزی می‌کنند و سرمایه‌گذاری هنگفتی انجام می‌دهند. ورزش کشورمان هم به صورت نسبی حمایت و سرمایه‌گذاری را داشته است.

مدیر فنی تیم تکواندو فتح صدر البزر با اشاره به اینکه این تیم برای اولین بار در لیگ برتر در بخش مردان شرکت خواهد کرد، عنوان کرد: فتح صدر البرز یک باشگاه خصوصی است. برنامه‌ریزی مدونی داشتند که امسال در بخش‌های بانوان و مردان شرکت کنند. سال گذشته هم در رده سنی بزرگسالان روی سکوی قهرمانی لیگ بانوان قرار گرفتند. امسال برای اولین بار در بخش مردان تیم داده‌اند که از این تیم توقع زیادی نداریم چون ترکیب تیم‌مان جوان و جویای نام هستند تا شگفتی‌ساز شوند.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=16818

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.