• امروز : پنجشنبه, ۱۰ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Thursday - 29 February - 2024
کل اخبار 24585
0

مسابقات بین‌المللی ساحلی کوراش برگزار می شود

  • کد خبر : 19971
  • 02 بهمن 1399 - 21:31
مسابقات بین‌المللی ساحلی کوراش برگزار می شود
بام نیوز: مسابقات بین المللی کوراش ساحلی جام خلیج فارس در تقویم فدراسیون جهانی کوراش قرار خواهد گرفت.

به گزارش بام نیوز: محمدرضا  نصیری‌نژاد رییس انجمن کوراش کشور به همراه روسای کمیته‌های همگانی و استعدادیابی ناشنوایان، معلولین و جانبازان، در دفتر انجمن کوراش کشور  میزبان جلیل حق‌گویان مدیر ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم بود.

در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از دستاوردهای خانواده بزرگ کوراش و به ویژه حضور رسمی کوراش ساحلی در مسابقات بازی‌های ساحلی و همچنین برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا و جهان در کوراش ساحلی، مقرر شد با توجه به روز ملی خلیج فارس در روز دهم اردیبهشت، که هر ساله این روز با شکوه خاصی در جزیره زیبای قشم گرامی داشته می‌شود، هر ساله مسابقات بین‌المللی جام خلیج فارس در این تاریخ در تقویم فدراسیون جهانی ثبت و برگزار شود.

 پس از سفر محمد رضا نصیری نژاد رییس انجمن کوراش کشور و مسول کمیته فنی فدراسیون جهانی کوراش در اسفند ماه جاری به این جزیره و ارزیابی‌های از امکانات برگزاری مسابقات کوراش ساحلی، مسابقات قهرمانی کوراش ساحلی آسیا در سال ۲۰۲۲ در این جزیره زیبا برگزار شود.

در این دیدار حق‌گویان ، آمادگی خود را جهت برگزاری اردو های آمادگی تیم های ملی کوراش جهت حضور در رقابتهای آتی آسیایی و جهانی و رقابتهای ملی را در جزیره زیبای قشم ، اعلام کرد.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=19971

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.